........

dagarna bara går snart är det vackra sommarlovet snart slut.... och skolan börjar, vad förväntas av mitt liv ?... undra hur det kommer att bli med framtiden :p but no need to hurry just enjoy....
 
so det har varit ett litet mellanrum sen jag skrev sist.... men det har väll inte hänt så mkt :P bara det vanliga livet äta sova och bajsa :P nemen har faktiskt köpt en ny jacka hhahah kanske inget intressant men endå :p den e grön också ahahhaahh :p hatar grönt men denna fick duga :p så hmm har väll inte hänt så mkt förutom att jag va hos Heo och softade.... känndes som om det va länge sen jag träffade Heo även om det bara va nyligen... miss Heo :D
 ajuste ja syrran fyllde år också :p vart en liten easy present av mig och brosan men endå she like it :D so why not :D:D i finally find my halsband från hk* me love it <3 will ever have it on my hals....=) :D
igår så bakade jag kladdkaka och brosan bakade chokladmuffins :D mums :D men man fick direkt on i magen ahahhah :p  och igår var cp thanh här hos mig hahah han väntade på sin morsa och vi glodde på film till 1 på kvällen :p damn va rätt trött sen när han stack ahahhha :p menmen film e alltid kul att titta på =)

hahahh minns när min kompis liljocke satte på cam och lekte när Heo var med ahhahhhha :p sikken jevel :P

Jag vet att Heo har det jobbigt just nu jag lider värkligen med henne... önskade att jag kunde vara vid Heos sida och hålla hennes hand... men tyvärr är inte där när Heo behövde mig som messt... so bad.... jag har ennu en gång gjort dig i tårar... nu önskar jag bara att Heo mår bra och allt snart är över... hoppas Heo inte får smärtor =/ önskar ibland att jag kunde vara den som skulle ta emot det...

idag händer det säkert inte så mkt mer har bara suttit vid datorn :P  btw hittade låten :D av love is not all around där linda chung sprang ner och grät då hon fick presenten av ah Mo, btw såg den filmen igen igår med thanh ahahahh :p den e seriöost bra :D

ajja ska nog dra o se om jag kan hitta den videon :D
skriver kanske mer senare :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0