Bilder från forumet, Detta är för HEO :D

image50

sooo beautiful :D detta ska jag göra någon gång :D

image51

en jebbla fin tårta :D fin design med enkel är bra =) perfekt :D denna ska jag göra ngn gång också :P

image52

gissa vad det är ?:D det är karamell äpplen :D waoow :D har aldrig sett sån förr:p äpple doppad i choklad, undrar hur det smakar :D har aldrig tänk tanken om att sådana finns :D me must test it :D

image53

fattar fortfarande inte hur man gör sådana muffins :p iaf  inte glasyren :P me wanna göra men vet inte hur man gör grrr :P vet inte ens vad det är :p



image54

chaaa seu fan :D wieeeeee :D:D såå hmm vad heter det decaliuous :P aahah :P
iaf det ser så gott ut :p

image55
sååå fint :D

image56
blir du läskad ?:D:D:D

image57


last pic :D:D

hoppas du tycker om dem ahhahah även om det inte är mina bilder men endå =) hoppas att allt går bra imorn HEO när det är över lovar jag att jag ska laga sådana måltider till dig någon gång i framtiden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0