bilder..

image34

a pic of my brother
image36
 
me hahahh e inte vi lika ?:D hahahah

image37

present till syrran :D orkar inte ladda upp alla lager papper som jag gjorde hhahahh :P

image38

kycklingfile med klyftpotatis och Bearnaisesås :D ( hahahah kunde inte stava till såsnamnet :P skrev först beanäsås :P)

image39

syrran fyllde år :D

image40

grilll :D mina blev finast (till vänster) :D:D:D Heo är en sucker på att grilla hahah ^^

image41

hahhah brosan och T thiihi brosan ser så gullig ut så tog inte bort hans mun och kind :D han ser nästan lika cute som jag :D

image42
 en bild på mjölby :P

image43

min kladdkaka :D:D med smak av apelsin choklad :D

image44

hahahh hade tråkig :p my edition :P in paint :D rätt najs :D
(always want to be ur angel) <3


image45

my halsband :D:D<3

image46

wieeee :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0