dagen....

hmm vaknade dagen med ett kick att ringa Heo :D ahhahah hon blev sur ^^ thiihiii idag har det inte hänt så mkt heller :p vaknade så ville mormor att jag skulle ut och snacka med de som jobbade med asfalt :p damn hon gick ut o ropade på dem fan :p aja så jag va nyvaken och va tvungen att dra ut :p fuck det regnade också :p jag gick ut med skjort och t-shirt och tofflor hahahah :p snackade med mannen som ville snacka han frågade om vi skulle ha kvar stenarna runt häcken för de skulle lägga nya mark och jag sa att dem skulle vara kvar, jag passsade på att prata om ny asfalt anläggning på vår garage utfart, hahah när jag gick ut och snackade med honom så stannade alla att jobba och glodde hela vägen på mig hahahha :p mobbad kines :p med morgon frilla och dålig ande dräckt :P  hahahh :p ajja har ine gjort ett skit sen på dagen :P bra suttit framför datorn :p men iallafall fick se LPD i klänning :D:D:D:D:D:D soooooooooooooooooooooooooooooooooooo cute LPD är <3 me like sooooooo much =) bäst idag :D ajuste ja sov midda med :p thiihii såå skönt =)  ajsute finally så städade jag :D och dammsög :D tog hela mitt rum och vardagsrummet samt toaletten och hallen och mormor/gammelmormors rum :D shiet så flittig jag e :D och nu ska jag träna ahhahah :p hoppas man får höra LPDs ljuva röst senare ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0