dagen....

hmm jag undrar igentligen om det är vett att blogga :p visst det är ju som att skriva dagbok, visst det är mycket mer praktiskt när man sitter mkt vid datorn. Men tänk om bloggen en dag rensass ?:p då menas att allt går bort :p hahah då kan jag inte ha kvar allt och läsa om flera år :p det som e så kul att titta tillbaka hur man hade det när man va yngre jue :P och titta hur man har ändrats =) så kan det också ge tillbaka minne, bring back memories :D thihii :p

menmen iåter till dagen :D hmm jag vart tidigt väck av syrran som kom in och förstörde min fina dröm om Lpd, elel ifs jag var vaken och tänkte på lpd =) vet inte varfö vet inte hur, varfö fastnar Lpd så mkt i mina tankar ? det är en bra fråga =9 jag vet heller inte =) det är bara så heheh :p iaf syrran kom och väckte mig och sa att vi skulle vakna för vi har mkt att göra idag. Idag skulle yan och deras familj komma och äta kvällsmat, ungefär vid 15 00 tiden och vi hade mycket att göra. Så vi vaknade eller hon satt och tittade på hej hej sommar :p ahahhah mjoo jag vet typsikt syrran :p men endå jag satt o tittade med ahhah hade inte så mkt 
att göra det va rätt intressant ahahah :p menmen iaf tittade lite på tidningar osv :P sen så efter när hej hej sommar slutade gick vi direkt till där vi skulle köpa stenplattor.... elle jag hann att borsta tänderna och pissa :p but nomore :p stack och köpte 3 plattor som behövdes, men tyvärr var det olika modeller :P men endå det va det enda som fanns... så drog hem igen och jag fick lägga dit de 3 plattorna :p fuck skit jobbigt och svår, eftersom jorden skulle vara jämn och min ögonmått suger :p men iallafall gjorde det medans syrran va i vårdcentrralen som tolk för faster. Och mirakel macke hann klippa gräset :D o se så hjälpte jag till att kratta gräs och samla in dem i soppåse :p sen så stack vi och hämtade sant :p vi BETALADE faktiskt 20 spänn :p för två halv fulla svarta soppsäckar :p sen så va man tvungen att lägga undan allt :p det va tungt så fick fylla hinkar och transportera :p  sedan fick vi dra till tippet och slänga skräp och gräs.... sen stack vi äntligen till macdonalds och köpte mat :D wieee va as hungrig hade inte ätit frukost och allt och klockan va 13 00 skiiit hungrig såå kom hem o mumsade i mig mina burgare :D måded skit efteråt ahahah :p men sen så vilade vi o tittade på film sen webbade jag en stund med Annie :p thiihii senare städae vi och duschade :D sen så skulle jag ner och köpa grädde och mandelspån för jag planerade att vi skulle baka marängtårta :D men tyvärr gjorde vi det aldrig :p mötte iallafall yans familj där. Kom hem och umgick med dem och käkade middag :p middan va inte mitt typ :p men endå blev hajmagesoppa :p som jag inte drack elle heter det åt ?:P ahahhah massa räckor och musslor o fisk :p ajja men iaf :p det gick ann :p sen gjorde vi inte så mkt egentligen vicky fick testa på min ds hahahh :p fan vad hon flabbade :p cp barn hahah :P typ alla värkar vara som becky och annie ahhaah :p skrattar jämnt :p  men iallfall yan o dem stack nyligen :P
så jaa nu när internet släcks vid 10 kan jag väll hinna med blogga lite =) ifs inte så mkt viktig att skriva om :p inte intressant äns :p

lalallal inget att skriva mer ahhahah :p kommer inte på ngt :P

Kommentarer
Postat av: Bannnie

Det heter HAJFENSSOPPA, inte HAJMAGEsoppa :P haha så mobbad !

2007-08-17 @ 22:24:47
URL: http://bannnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0