dagen..

idag vaknade man kl 7 00. Brosan vaknade då för han skulle gå till skolan idag =) thihii ttycker sund om honom :p fan damnn och jag va tvungen att vaknade till så att jag också kan vakna när skolan gäller för mig... jag vaknade när hans ring klocka ringde :p men men låg i sängen i en halvtimma innan jag vaknade helt :p fan så segt det va :p o senare måste jag vaknade ännu tidigare =/ life is hard..... fan jag vill itne börja universitet =/ känns så läskig för en sån blyg människa som mig.... och särskilt vakna så tidigt.. jag är juh lat och gilar att sova juh =/ omg.... men iallafall jag vaknade och spelade ds ahahah :p sen så när morsan kom hem från tandläkaren åt jag frukost :p sen hängde jag med syrran när hon skulle skjutsa morsan till jobbet :p en sväng mot mantorp riktningen.. sen så kom vi hem och jag somnade direkt hahahh :p nemen senare så duschade jag o klädde på mig, chattad emed Heo lite o sen stack vi til linköping...  tittade runt lite där och hittade inget :p skulle köpa väska tittade runt hittade en i Hm men den värkar vara cp ahahhah :p så ajja köpte cp väskan i stadium tillsist :p sen s stack vi hem :p o nomore to tell :p haha :p bara suttit vi datorn sen dess ahah :p ajuste ja gjord elite origami :D  kund einte bara låta bli att visa hur proffsig jag e i jämnförelse mot Heo :D ^^ajja ska nog dra o träna lite nu .......

have a nice day..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0