dagen....

idag har det inte hänt så mycket jag vaknade av att LPD skrev ett sms til mig =) sen så somnade jag om ahhahahah :P senare vaknade jag och gjorde det vanliga åtfrukost och allt de där :p sen satte jag mig vid datorn, men senare så fick jag ont i huvud utav dator sittande så morsan frågade mig om jag vile hänga med till linköping, så jag hängde med och tog friskt luft :p gjorde inte så mkt där bara gick runt :p hittade inget att köpa ahhah :p sen så stack man hem :p det är alltså sjukt, varje gång man sitter i en bil så blir man så himla trött :p sen så somnar man på vägen hem i bilen. Väl när man kom hem vart man skit trött o somnade direkt ahhaha :p sen åt man makaroner och köttbullar :D och farsan berättade om att elefant bajs inte luktade något,han hade sett en dokumentär där någon tog elefant bajjset som inte va kletig elel något och luktade på den :p luktade nada :P det va tydligen ett bra material att göra papper av :p luktar inget kletar inget =) återanvändning ahhahah :p
typ det va dagen för mig hahahha inte så mkt men endå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0