dagen..

idag så vaknade jag ca 7 men sov om te halv som vanligt :p sen så hade åt jag en lätt frukost orkade knappt äta men va tvungen lah sen duschade jag o tog på mig. Stack till skolan...påvägen från bussen till universitet så mötte jag min gammle klasskamrat mikaela, jag testade på ett ny buss eftersom min vanliga buss kom senare. Det tog bara 10 min till universitetet med denna :D:D waooow :p saen så hade mikka o jag tydligen i samma hus så vi gick dit sen så hittade vi hennes sal, så jag gick till min sal därefter. Tydligen så vare bara jag o 2 andra tjejer där, visste inte ens vad de hette :P hälsade inte ens ahhahahh :p menmen sen väl i salen så kom malin, det vart dead air hahahhah :p tills vi börja sen så kom araben och thailändaren osv o matten började. Efter genomgången skulle man räkna men jag hade ingen bok så drog :P skulel till zenit och fixa min lukkas-acount, för att få tillgång till portalen och mail m.m sen skulle jag fixa min Liu kort, skolans ID kort :p menmen tog tvåkö lapp ena va på 568 elle ngt o jag hade 839 !! wtf :p o på den andra lappen stog det 009 medans det riktiga nret va på 287 hahahh om så vi stack därifrån, kom te baka 1 timma efter :p tydligen så hade dem pasterat min 009 lappen så det sket sig :p de va på 019 :p sen på den dära 568 låg på 635 elel ngt :p omg orka vänta slängde lappen o drog ahhahah :p tittade förbi thailändarens korriidor o så va helt okey :P sen så stack man hem :Psen dess har man itne gjort så mkt bara tränat lite o sen ätit mat o sen nu ....ska nog sova rätt tidigt senar ska börja 8 00 imorn -.-!!! dvs vakna 6 huhuuuhhu omg kommer att dö =/

fan jag behöver matte BOK ffs, alla sitter o räknar efter skolan m.m jag har ingen amtte bok att räkna i =/ ifs så e det bara repetion men bra endå att kunna lösa ngra uppgifter, fan har kollat genom anslagstavlan hittade ngra basårspacket hoppas dem svara på mina mai:p så har jag mailat min gymansieskola men dem har hell no sbvarat :p ananrs få rjag dra te biblan o söka en bok bara :p

Heo jag vet inte hur det har blivit men bara att titta på dig gör mig lugn och fint, och glad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0