Dagens bilder :p

image78


titta brosan klippte gräset :D:D:D: waoooooow :D

image79

hahhahhahah me svimmade :P elle somna ? :p

image80

ännu en bild :D what da hell så suddig ? ajja brosan tog säkert på närläge damn :p menmen ajja :p jag e sååå sexxi :p

image81

brosan på sandhögen :P det vi skulle ta :P elle köpa menar jag :p

image82

me :p den sandhögen va rätt stort :p gick upp med flippflopp :p fan jag sänkte vart som kvicksan :p hahah blev helt sandig och blöt sen :p leka king on the hill :p

image83

våran måltid :P mohahhahah :p

syrran bjöd :D

image84

min måltid :D en Qp cheese burgare :D och två mini chicken burgare :D vart mätt och ville spy :P

image85

sista bilden ahhahh :p Qp med dubbla cheese :D rätt okey faktiskt :D och chicken burgarna va sådär rätt tort :P



Kommentarer
Postat av: Bannnie

hahah, det heter HAJFENsoppa och inte HAJMAGEsoppa, så mobbad
:P

2007-08-17 @ 22:29:37
URL: http://bannnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0