en lista :P

[ X (tråkiga lektioner:P)] Jag har låtsas varit sjuk för att slippa skolan.
[ X (saliv?:P)] Jag har spillt nått i sängen.
[ X (stephy tang:P)] Jag har varit kär i en kändis.
[ ] Jag har kastat mobilen i en vägg.
[ X (alla älskar mig :P] Jag har blivit älskad av någon jag inte ville bli älskad av
[ X (men inte vågat:P)] Jag har velat raka av mig allt mitt hår.
[ X (absolut:P)] Jag har velat vara det andra könet. (bara testa på en kort period :P)
[ X (så klantig jag som är)] Jag har haft sönder något.
[ ] Jag har inte varit kär nån gång.
[ X] Jag har känt mig oälskad.
[ X (syrrans :P)] Jag har samlat på klistermärken.
[ X] Jag har haft ett plåster i ansiktet.
[ ] Jag har brutit något ben i kroppen.
[ ] Jag har köpt ett klädesplagg jag aldrig använt sen.
[ ] Jag har haft matkrig.
[ ] Jag har sagt något taskigt till en lärare så att läraren hört det.
[ ] Jag har varit med i ett slagsmål där det används knytnävar.
[ X] Jag har sportat på fritiden.
[ ] Jag har varit på maskerad.
[ X] Jag har ljugit för någon.
[ X] Jag har skadat en vän. (inte med mening)
[ X (bollek haha:P] Jag har gjort sönder ett fönster.
[ X (mylife:P] Jag har suttit vid datorn en hel dag.
[ X] Jag har rivit sönder ett kort.
[ X] Jag har förlorat en vän.
[ X thats life :p]Jag har blivit dumpad.
[ X] Jag har lyssnat på en låt mer en 6 ggr i rad.
[ ] Jag har varit i London.
[ X (camsex?:P] Jag har en webbcamera.
[ ] Jag har velat flytta från min familj.
[ ] Jag har åkt vattenskidor.
[ ] Jag har haft bandage runt huvudet.
[ ] Jag har aldrig varit på bio.
[ ] Jag har klippt håret själv.
[ X] Jag har ett lyckonummer.
[ ] Jag har fått alla rätt på ett engelska test/prov.
[ X mylife nr2] Jag har sovit bort halva dagen.
[ ] Jag har gått barfota i en mataffär.
[ X] Jag har spytt pga åksjuka.
[ ] Jag hatar tivolin.
[ X] Jag har haft en dröm men vetat att den aldrig skulle bli sann.
[ ] Jag ska göra en kullerbytta i sommar.
[ X] Jag tycker livet är svårt att leva.
[ X] Jag har dissat någon som ringt.
[ X] Jag tycker solen är gul.
[ X] Jag hoppas det kommer regna mkt i sommar.
[ ] Jag hatar blyga människor.
[ X] Jag har bitit någon.
[ ] Jag tycker jag är bäst i världen.
[ X] Jag har mer än 1 msn.
[ X] Jag förstår mig inte på teckenspråk
[ ] Jag gillar mer att vara ute än inne.
[ X] Jag är kär just nu.
[ ] Jag hatar choklad.
[ ] Jag hatar någon just nu..
[ X] Jag har snott den här från en annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0