forts..

yeppyepp var nere i stan med brosan och syrran.... stack och köpte bacon samt lämnade lite saker till faster..... fan såg david sen på stan han stog och hälsade vid 10 meters avstånd jag bara WTF vem fan är det :P hhhahah sen när jag gick närmare til 5 meter
då insåg jag att det va han hahahah :P wieee köpte glass med :D pigelin :D lärt mig att pigelin e gott:D tack Heo ahahaah :p
du ska få en belöning sen :p ahhahaha sen så har man inte gjort så mkt :p
fan sjukt dag alltså jag har bara suttit framför datorn och kollat på en tråd i soompi forumet :p om mat :p
vad de har lagat7bakat idag :p så postar dem upp bilder hahah :p jag tror jag gick igenom dem alla moahahh :p typ ca 54 sidor :p jag vet jag e sjuk ahahhh :p men damn dem va sååååååå himla fina :D ska fan lära mig och sedan baka och impa på Heo ahhahah :p
fan tittade på en tråd om collage och univeritet =/ det värkar skiiiiit läskig...... och det är bara en vecka kvar =/ fannnn jag vill inte =/ jag vill bara bort huhuuhhh 

imorn gäller det jag vet inte om jag ångrar det eller inte..... men jag vill bara vara nära Heo.. men tyvärr.. i cant support Heo, Heo kanske ha rrätt jag kan endå inte göra något där när jag väl e där..... menmen få nog bara be till buddha hemma... och hoppas att allt ordnar sig........ men jag vill endå vara där hhuhuuhhuu känns som om Heo need me so much in that situation.... jag vill så gärna vara där huuhuuhhu menmen i respektera Heos val........
men du ska bara veta när det gäller Heo finns det inget värt eller inte.........
det gör så ont att bara sitta här och inget göra kan.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0