går dagen :p

hahahahh jag börjar ligga efter :p hmmm så vad gjorde jag igår hmm................................................................
fan jag minns inte XD shiet får juh minnes förlust :p få se igår .....ajuste ja jag jobbade med trädgården vad mer gjorde jag ? fan jag minns inte XD seriöst alltså ....

hmm jag tror att jag vaknade rätt tidig och spelade haaahhah :p sen kom morsan in coh sa till mig att dra ut och hjälpa farsan så jag gjorde det....sen så stack vi till skogsjöns området flera gånger och köpte sand, fick ta med sig svarta soppsäckar och fyllde det med sand :p hmm juste jag det va juh igår jag vart så sugen på donuts och kunde inte hålla mig till sist och åt 
upp mackes donuts hahahah :p
hmm sen har jag nog inte gjort så mkt igå ?:p mjoo tankade ner ''live free or die hard aka die hard 4.0'' och såg den med familjen hahahh :p utan text :D känner mig mäktig :D den va rätt bra faktiskt :D undra bara hur en mänsklig människa kunde liksom klara sig på sådana farliga situationer :D och att en grym hackare kan liksom hacka sig in i alla möjliga datasystem och styra typ hela landet bara med en laptop :D såå coooolt :D de kunde till och med styra satelit och hacka sig in på andras datorer och styra camen :D undra hur dem gjorde för att sätta datorn som en bomb XD ajja ifs filmer är filmer men endå :D tänkte dig att huvudrollen i en bil utan vapen fightas mot en jetflygplan med misiler och kuna klara sig och förstöra den :D hahahh :p menmen den va rätt okey :P
nästa film idag blir det nog spiderman 3 :p har redan sett den tycker att den suger men endå familjen har inte sett den än så :D ...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0