går dagens..

går hände det inte så mkt.. brosan väckte mig som vanligt klockan 7 när han skulle te skolan.. och jag vaknade 15 min efter :p fan det går värkligen inte XD tänk er alla dagar under sommaren så ligger man sent i sängen till 11-13 hur fan ska man kunna ändra sig bara genom ett par dagar huhuhhuuh =(  menmen tillsist vaknade jag och snackade lite grann med Heo =)efter samtalet skulle jag vakna men drog till sängen och vilade en snutta men så somnade jag till 11 och vaknade då :P soooooo bad :P men iallafall så vaknade jag och satt vid datorn hahahahh :p vettifan vad det är med mig gör bara 3 saker i mitt liv, äter, sover, datorn XD no life :p  sen efter det så lagade jag mat XD eftersp, syrran va i skolan och hon skulle hem vid lunchen så var jag tvungen att laga mat :P det blev carbonara med bacon i pasta :P det blev skit gott som vanligt :D sen så har jag typ bara suttit vid datorn :D what a life :p elel ifs jag tränade lite faktiskt vid klockan 15 30 till 18 00 :D ifs med många pauser :p men endå gjorde 300 situps :D:D och körde lite med minigymet hahahah :P idag känner jag att benet e död :P känns så konstig :p kanske överträning ahhaha :P  och imorn börjar jag skolan buuhhuuu är så himla nervöst en ny skola utan kompisar och vänner, och skolan med 3000+ elever omg =/ hur ska jag klara mig huhuhhuh hoppas att man slutar efter uppropet :P såå himla nervöst... inte bra....... ajuste ja igår fick jag mitt efterlängtade brev från HEO :D:D:D::D:D den va såååå cute :D va med blommor o grejjer hahahh :P nemen den luktade hmm jaa vad luktade den :p  ajaj it smell iallafall :P oså var det en fin sak som Heo vek :D sikken origamiare ahhahah :p och jag vart häppend hahahah brevet bestog av 6 sidor omg :P orka ahahhh :P menemn vart skit glad ^^ TACK HEO :D .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0