gårdagen..

igår vaknade jag och becky ringde direkt :P hon ville att jag skulle ner till linköping och vara med henne. Jag tvivlande först ifall om jag orkade dra dit, men efter ett tags funderingar så beslöt jag mig att dra till linköping, bhövde en ny väska, tycker ju synd om stackars dai lou att gå ensam :P hon har ju trots allt flyttat dit nyligen och jag är nog den närmaste hon kunde komma åt :P äntligen något som behövde mig hahahh :p nemen jag hade enbart 20 min på mig att fixa mig plinga mat, duscha, klä på mig, fixa mig, borsta tänderna, äta. så efter 20 min stressandet kunde jag äntligen dra till linköping med syrran... syrran skulle ha tenta så ahh. Stack och mötte becky i sibyla :p ajja kineser gillar visst skräpmat:P .. så ja jag mötte upp henne där :p hon har typ inte förändrats sen sist .p enbart hårfärgen hade bleknat :p vi gick runt stan o tittade hit och dit, hon skulle köpa massa saker :P hade en hel lista :p så ah vi drog runt och letade efter henne saker :P sen så vart vi rätt döda :p fick ont i huvud och trött, vi båda var det så satte vi oss i en cafe :p mådde inte så bra där :P ville spy och ville bort där ifrån :p men som tur gick det över =) sen så stack vi och spelade lite biljard eftersom bio filmen skulle dröja ett tag kvar, va inte säker att jag skulle med :P men men sen efter det så kom john och de två tvingade mig typ :p så jaa vi gick i såg på bio..rush hour 3 :p med jackie chan=) den va sisådär hade förväntat mig mer utav det, hände typ inte så mkt,  hade förväntat mig mer fighting scener :p menmen den slutade typ sådär, innan än jag kunde reagera :P ajja där rök mina 85 spänn :P sen så påvägen ut mötte jag på amy :P sen tog vi farväl till john, den jevel ville inte hänga 
med mig till stationen. Så jag och becky drog till station och jag missade precis tåget får vänta 1 h =(  thihii ville inte vänta ensam så tvingade henne vänta med mig :P typ kom hem och va skit hungrig och åt .....det va gårdagens dag :p

ajuste ja jag har märkt en sak alla gillar att slå på mig some how :p till och med becky slår mig damn :p varfö åste alltid jag vara offret :p

ajuste ja när jag väl kom hem satte jag mig vid tvn en stund, sen så vart det varm och jag tog av mig t-shirten, så vart jag hungrig samtiditgt så drog mig ut till köket halvnaken och till min förvåning! va morsan där med hennes kompis (kim anhs morsa) hon stirrade på mig och jag stirrade på henne, sen insåg hon att det va jag :p och pekade på mig och skulle hälsa :p då märkte jag att jag va halvnaken :p så på något jevla viss reagerade jag stoort :p och tog händerna för mina bröst och skrek som en kärring och sprang in i mitt rum ahahhahah :p fan vad pinsamt det va :pomg:P

ajuste ja Heo ringde ett par gånger under bio tiden, jag satt inne på bio salongen så hade ganska dålig nät, dessutom satt jag mit i i salen så kunde inte svara... hope u understand. Jag vet att jag lovade att jag inte skulle på bio men jag gjorde det mitt fel. jag försökte ringa henne efteråt men hon haed tydligen stängt av mobilen =( ringde flera ggr och skickade flera sms men ingen svarade..... hade desutom slut på batterie då, nästan. Men iallafall tillsist svarade hon. Hon värkade vara sur ppå mig, det kan jag klura ut varfö, jag vet hur hon tänker, jag är tacksam att hon tänker så, då vet jag värkligen hur orolig hon är om mig =) tack HEO =) det finns bara en HEO här i världen och ingen annan kan någonsin ersätta HEO =) och jag ber omursäkt att jag en engång gjorde dig less.... jag vet att du behöver mig som mest på denna period... sorry att jag itne kunde ge dig bekvämmlighet som du behövde, och gjorde dig så orolig, du är såå underbar =) tack att du finns =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0