Hou Gwai 4 Mooooon ahhhhhhhhh ..

omgaaad! moon 4 lah! så jebbla bored ahahhah :p inget att göra :P elle rättare sagt orkar inte med något :p hmmm vi börjar med att jag vaknade typ 10 och öppnade datorn =/ nolife :p sen dess har datorn varit på resten av dagen ahhaahh :p nååjaa datorn is a part of my life :P därav så himla dålig syn..... har typ inte gjort ett skit mer..... ingenting att komentera iaf..... har sovit hahah :p vaknade typ nyss :p så tråååkig :p  snart är skolan här, can believe det är bara 1.5 veckor kvar tills skolstart omgaaad =/ jag är inte berädd!! kan inte ens tänka tanken på att börja skola snart ........ so so .............. har iaf hittat en bra låt idg :D menmen hittade inget på youtube så kan inte länka den och tildela den här :p vet inte ens vem som har sjungit den men iaf låten heter, Death stupid (4 chun) skit najs låt :D....... macke är på väg hem snart han är nog hemma om 5 min ...hahah han kommer säkert att sitta vid datorn och spela som vanligt, jag slår vad om att han öppnar datorn direkt......XD.............Jag vill äta något sött :p men vettifan vad :p............. kladdkaka skulle inte sitta fel :D kasnke bakar en sådan sen ........ det är skit dålig väder men me like ahhahha :p iaf det va skänningen marknad igår.... jag som trodde det började idag och imorn -.-!!! cp kompis fel informerade mig ahhahh :p men whateva orkar nog inte dra dit i år.... minns förra året när jag, vietnamnesen, sthlmboon, och svennen :p drog dit :p vi va hemma hos svennen:P just precis när vi har kommit ut till busshållsplatsen spöregnade det :D vi alla hade typ bara lättklädda kläder hahah :p jag hade bara ett linne och en skiiiiit tunt tröja :D vart genomblött :p och sitta fick man inte heller :p o så spöregnade det hela jebbla dagen :P så jaaa vi gick väll endå vi var ju endå redan blötta :P menmen på hem vägen fick vi schyss av amy hahahh :p i en liten bil :p där var det trångt verkligen ^^ en 5 plats bild med: en förare, amy och vietnamnesen där fram...  5 där bak hahahhh :p trång in i hell :P ahhah :p  menmen iaf fick schyss hem slapp man ta bussen =) jaja ett litet minne :P ne har nog bestämt mig ska ej dit :p syrran fyller på lördan få se vad man kan hitta på då.... farsan funderade på att boka plats på någon resturang så får se hur det bli och present har man fort inte hittat =/ annars får det bli det enkla saken ahhahhh :p.............. ouf macke kom hem :Dhan  gick raka vägen till datorn och satte på den :D med en gång utan att lämna ner väskan XD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0