idag....

Idag vaknade jag 7 4, väcktes utav mitt cpiga mobil alarm med ett fruktasnvärt väckaralarm :P hade ställt på larmet för att jag skulle hinna med att snacka med Heo. =) Hehe känndes som om Heo inte ens va så nervöst av det, jag var mer det hahah :p menmen endå =) sen så sov jag en stund till efter det kom farsan in och väckte mig så ahh stack och käkade frukost.. vi skulle tydligen in till linköping för att hälsa på min kinesiska lärare som hade kommmit hem från kina.
Jag brosan och föräldrarna åkte dit och hälsade på =) massa gott hahah :P fick som vanlig present :P som alltid ett halsband ahahah :P menmen de va längesen man va hos dem, de hade möblerat om och tapetserat om massa, helt annolunda.. så lärde jag mig äntligen en trix :D:D som jag länge hade grubblat på :p och ville alltid lära mig det :D men så kunde snorungen det XD damn han var bara 8 :p ahhahah :p så satt ett bra tag och lärde mig det. Inte så bra på det men endå... väl när jag vet hur man gör..var det inte så svår hahahah :p men endå fattar inte hur det kan bli så =) hahah till och med farsan kom på det direkt när han såg det :P lool jag e trög =) sen så handlade vi på ikanohuset, köpte 2 t-shiert på JJ var rätt okey faktistk w för 100 :D jag e pank så :p jaaa :P brosan hittade inget jag ville bara ha en t-shirt menmen han hittade inget så tog en till :p nu e jag pank ^^ sen på vägen till bilen träffade man på kim anh och huyen och deras föräldrar :p hann bara hälsa på huyen eftersom cp kim anh var på toa :p kunde inte tacka för presenen :p jag hade bråttom till bilen :p vi skulle dra hem:P  menmen har märkt en sak vietnamneser slår på folk ahahah :p fick en smäll på armen av huyen :p cp :p

väl när vi kom hem var klockan mkt hade inte ättit midda det va ca 14-15 tiden så stack till mc donalds och köpte mat :p jaaaaa skräpmat ni hörde rätt :p som man mår dålig av :P thiihii farsan sa att vi skulle beställa där inne :p så vi gjorde det men det var skiiit många människor fick får fan köa skit mkt :p vi köpte där inne för att farsan ville ha peppar och allt ahhahah :p men men sen så gav smarta jag en ide :p vi tar drive in :p hahahah så tog det bara 5 min innan vi fick våran lyckjliga mat och bedrog oss hem :D vad smart jag är :D

sen så har man itne gjort så mkt sen dess bara suttit vid datorn. Samt snackat med Heo. Och sen efter ett tag så fick jag otn i huvud så stack och sov i en timme tills matdags:P whaatt väl när jag va vaken damn mådde ännu sämre, känndes som om jag inte kunde styra kroppen :p visst det gick ju men det kändes som om jag va sjuk :p typ lite yr och fick inte in fresch luft :P sen efter maten vilade man tills nu ahahhah :p iam a pig =)  just like Heo =)
så ska man sova snart igen ahhhahah :p nolife :p menmen whayeva :p....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0