idag.....

idag vaknade man hmm runt 8-9 tiden pga att morsan kom in o ville låna mitt tåg kort såå ahh vart iallafall väckt :p  fan jag som ville till linköping idag och handla :p måste fan skaffa en väska :p damn :p få bli den dära tjejväskan hahahh :p whaeva :p menmen sen så lade jag mig igen :D somnade om ahhahh men efter 30 min kom syrran in o störde damn hon tog dsen o stack ut igen .....sen så kom hon in igen efter ytligare 30 min fannnn :p orka bli störd hela tin så tilllslut vaknade jag :p gjorde inte så mkt faktiskt stack o gjorde mina behov sen efter det satte jag mig vid datorn ahahhh :p tittade på recept efter tårta :p ville baka marängtårta :p men ville ha ngt speciellare :p menmen hittade nada :p sen så vips vart klockan 12 :p så åt mat :p o sen efter det snackade jag en stund med LPD sen så stack jag ner och satte mig vid datorn en stund, lev så himla trött av dator :p så gick o bakade :D hahah det tog längre tid än beräknat :p mer än 1 timma :p körde allt på vispmaskin :p men endå :p vart rätt okey men det tog mer tid på ungen än jag trodde. Det skule ta ca 20 min men jag la den fan 40 min ahhahah :p tur att den inte vart helt bränd :p smakade okey ^^  men iallafall nyligen så fixade jag til grädden och banan :p eftersom vi inte hade banan hemma fick jag vänta tills morsan kom hem med dem :P tog ett jebbla tid ahhahah :P men iallafall :p har fixat klart den nu :D fick dela in tårtan i 2 delar eftersom den blev så lång på längden :D  sen smälte jag choklad o kladdade ner chokladen över tårtan för dekoration :p måste juh liksom ha en tårta som e finnare än LPDs :P vi LPD skulle baka en sak med :p så skulel vi se vilken som blev godast och finast :D:D myst be mine :D:D:D:D:D damn den jevel säger att hon åt upp den och tog inte en enda bild :p fan jag tror inte på henne ahhahh :p hon ville säkert inte förlora :p hon insåg att jag skulle lätt vinna :D:D

aj just fan innan kvällsmaen bad farsan mig att skjutsa honom till okq8 för att hämta ett paket :p damn vad jag körde illa :P fan känns som om jag itne kan hålla avstånd längre :p kör alltid för intill kanten eller för långt ut :p fan nära krock med motstående bil ;P fan hatar köra bil :P damn :p ifs va rätt trött i ögona med  hela dan framför datorn omg :P fan måste begränsa min dator sitande :p max 1 timme på sträcken sen måste man göra ngt i 30 min :p måste ha en sådan regler :p ........................... uff ska nu ta kort på min tårta o läggaupp den :D e inte som LPD vågar inte lägga upp den XD ifs det behövs inte endå, jag vinner hur som helst :D ^^

jag som är så gullig bakar sälvklart så gulligt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0