idag..

idag har man inte gjort ett piss... enbart suttit vid datorn o lekt no life.... fan kände till och med att jag höll på att bryta ihop av tråkighet -.-!!! what a life hahahh :p fan ska klippa mig snart men vet inte vad :P ska go for the japanese style :p elle :P menmen få se inte äns säkert att jag få tid imorn elle under veckan ska kanske färga om håret till lila igen:P få se hur det blir loh... fan skulle egetnligen ner till linköping idag menmen det blev dålig väder och sen väl när det vart bättre hade jag inte lust :p thiihiii :p så har enbart suttut vid datorn :p ayiaaaa :p thihii brosan börjar skolan imron så jag måste me dlägga mig rätt tidigt ahahahah :p ifs så skulle syrran skjutsa morsan til jobbet imorn kl 8 så jag ska också vaknade XD damn :p menmen ska åka ner till linköping senare efter det och inhandla min tjejväska hahahah :P så får väll se vad mer man kan göra där :P hmmmmm fanns nog inte s mkt att skriva:p elel mjoo jag tittade på fear factory :D shiet vad läskig dem åt larver gröna och vita levande tjocka, tjockare än bananen ahhahah :p shiet alltså de skulle mosa dem med munnen elel tugga sönder dem o sedan presa saft i en rör o tillsist dricka upp det.. en av deltagarna ville inte det o försökte ge upp o lämna stället men vart dragen tillabak av dommaren ahhaha :p han tyckte att hon borde testa det :D waoow larv omg vågar knappt röra vid dem fan de e säkert lika sjuka som japaner :p ska visa er en japansk gameshow när jag hittar det :p skiit läskig :p.. ne ska hinna med att ladda upp ett par bilder också innan min internet släcks :p såå aahhh byeby ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0