idag....

fan igår gick det inte att sova så bra va för nervöst för att börja skolan :p men endå somnade tillsist men vaknade rätt många gånger o tittade på klockan ahhahh :p sen fick man ont i huvud pga att man va trött men kunde inte sova :p menmen somnade tilsist o så vaknade runt 7 tiden sen så åt man frukost sedan fixade man sig :p va skeet nervöst :p och tillsist så gick man ut med syrran till stationen hon skulle posta brev. Sen åkte man hela vägen till linköping o tog bussen till univeritetet :p hahah jag va den andra som va där :p han som kom först gick previs hela tiden förre mig :p sen så satt vi i sal C4 och de hade upprop och inormation :p våran nuvarande ''handledare'' som är en student på skolan är en kines ahhahh hennes svenska va inte så bra :p ifs jag ska inte klaga jag e inte så bra på det heller :p........ sen så stack man vilse o skulle registera sig :p sen stack man hem
och på hemvägen genom univeritetet så träffade man på becky :p ahhaha hon hälsade på en handskakning ahahh :p
o idag skulle klassen ha en egen nollning i ryd men jag tror inte jag pallar åka dit :p så ajja

klassen blev indelad i 2 grupper :p A och b jag blev i b gruppen :p hann inte se alla men endå. först va det bara några när man stog utanförsalen men väl när man va inne i salen efter ett tag så va salen full :p damn :p skiit många jue :p typ 38 per grupp ?:P wtf :p ajja whateva ska bara vara med dem ett år :p whateva :p orka bry sig :p......

ajuste ja LPD skickade ett mms idag, elle igår som tröst för skolstart :D skitt gullig ^^ ska höra det varje dag innan jag sover =) tack LPD =)

nej nu när man väl va hemma är det bra att dra o sova får fan huvudvärk :p även om vi bara va där i 2 timmar :p
såå byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0