idag....

idag vaknade jag och ringde LPD =) sen så somnade jag om :p vaknade typ vid 10 och ¨åt mat sen duschade och fixadee til mig, satt vid datorn chattade lite, sen begav jag mig till station för att åka till skoolan, mötte en klasskamrat på vägen till skolan :p
märkte att det va hon men visste inte om det va hon ahhahha :p e en sucker på att komma ihåg saker :p menemn hon sa hej efter ett tag gående :P sen så skulle jag visa vägen till salen vi skulle va i :p men när jag vände mig om så var hon borta ahhahahah :p bara wtf :p men iallafall träffade henne i salen senare :p  visste inte riktig vart jag salen låg men men när jag vimlade och tittade på salskylt så såg Malin mig och hälsade på mig :p senn så satte jag mig i ett hörn :p ensam :p menmen sen så kom fanny? tror att hon hette så bredvid mig och hälsade :p hon är en sådan typ av människa, gillar att prata oblyg. Mitt emot min typ av personlighet :p så jag satt bara tyst ahahhahh :p mobbbad :P sen kom alla andra och satte sig runt om som jag inte kännde :p de alla bara snackade jag blev utanför ahahhah :p ajja senare slutade vi och jag gick en sväng med thailändaren genom skolan sen ringde becky och jag gick till stan med henne eftersom jag endå skulle till stan med john, vi gick först till swedbank, hon skulle fixa massa skit där, tog ett kö lapp 367 elle kön va skeet seg, fick vänta mer än 1 timme :P jag somnade hahahha :p sen s kom john och jag o han gick o lämnde becky :p john skulle köpa ett mirandra nyckelring efter som det va halvarea priset, jag skulle köpa en sådan mellan stoor mirandanalle för det va halva priset på sådan men när jag kom fram dit va det SLUUUUUUUUUUUUUUUUT =/, sen så gick vi runt stan lite och jag blev hungrig o missade tåget som gick varje timme så jag gick o åt, sedan tog man tåget hem o hamnade hemma runt 20 00. LPD värkar vara sur på mej =( vad ska jag göra hon svarade inte på smset, så kunde jag inte nå henne när jag ringde =(

ajuste ja det va möte i ryd idag 19 00 men det regnade så jag skeet i att vara där :p klassmöte :p orka :P ville endå itne dit så nu har jag en sak att klaga på :P


LPD va inte sur =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0