idag...

idag vaknade man som vanligt 7 sov till 8 :D började 10 fixa det gammla vanliga sen drog te stationen för att ta tåget till linköping ... va rätt kallt ute =/ fan måste skaffa tjocktröjor..... ngt som värmer heheh... det va rätt gött lyssnade på BigBang - lies hela vägen :D helt underbart att vandra med :D brukar numera ta 236 bussen som går direkt till station:D så va där kom dit till salen först :D sen så kom malin :p snackade lite sen kom flera :p tydligen hade malin blivit polare med den andre grabben.. vet inte ens vad han heter ahhahh :p ajja whateva :p sen kom thailändaren o sen gick vi in i lektonen och hade matte lektion.... gick igenom genometri m.m gammla saker :p nu börja det hända ngt hahahah :p thailändaren satt och ritade :D shet han ritar skit fint :D va som sagt hemma hos honom igår och han showeade sina hobby damn :p han skrev en fantasystory i 8 år :p och håller fort på med den :p han har skrivit skit mkt och gjort det till sin egen värld ritat masssa bilder till det och även gjort flera kartor till världen omg :p värkligen detaljerat, snackka om sikken skiiiiit stor projekt, han har till och med gjort kariktär på en klass som det utspelas i, ritat bilder på dem och fartyg m.m. det most amazing va typ kartorna fan ..... man kunde somma in till små städer, alltså inte se byggnader m.m men man kan se små prickar röd stad från hela världkartn om man zoomar in :D tittade på en del av hans målningar shiet såå himl realistiska jämnföresle med mina omg=/ vi e itne på samma klass, långt i från shiet.... funderar på att gå på ritkurs hahaahha :p sen så kunde han spela bowling, tävlade i det, dessutom spelar han trummor :p och  gör lite musik, kan skit mkt , allmänilad, underbarn, MVg barn skit smart :p fan :p en kille som har allt typ omg :p me wanna be like him ahhahah :p ha hans kunskapar :p jag e typ tvärt emot honom :p värdelös :p ajja men iallafall  efter matte lektionen så hade vi mentorstid :p nada sen så stack man hem ahahah :p elle hem o hem :p syrran vissade mig vägen till biblan :p ena hittade jag till men sen fick hon visa mig :p det va stoort :p hittade iallafall en mattebok :D:D: lånade av syrrrnas kort :D:D fan sikken skola har så många avdelningar, byggnader :p har bara gått i 2 :p lol :p går fan vilse :p men iallafall sen så stack jag till stan o tittade runt skulle vänta tills thanh sluta sen så mötte jag becky och hon skulle te tornby så ah hon hängde med, vi skulle med dit gick till tornby o john hängde på. Jag va hungrig ville te mcdonalds :p hade endå 10 matkuponger från proteam, min gammla gymansieksola, men damn dem funkade inte, tydligen hade proteam lagt av licensen med mcdonalds , fuck :p cp köpte iallafall 2 chicken burger och en grön glass :p sen gick vi bara rumt :p tillsist gick becky hem och vi tog bussen efter det . hittade kundvagn med 5 spänn ahhaahh :p john skjutsade mig den med en cykel hahah han cyklade och höll i vaknen som jag satt i fan livsfarligt hahahh tyckte jag iallafall om han släppte mig skulle jag hamna i bilvägen ahahahh :p ajajaj john tog femman sen :p sen så påvägen tillbaka till bussen hittade vi en till så ahh tog den med thanh tog den hahaha :p känner oss som fattiga ;:p som behöver leva av vagnar hahahah :p ajja sen så ahh kom hem o åt inget specielt :p damn måste fan vakna 6 imorn =/ slutar 15 huhuhuhuuhh jobbigt som fan ............................ ajja ska nog dra o borsta o ringa LPD o sen sova =) chaooo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0