igår....

Igår gjorde jag som vanligt inget specielt :p va min sista dag innan skola så njööööt av den så mkt osm möjligt :p nemen vaknade som vanligt när brosan vaknade :p sen så hmm somnade jag säkert om till 10 ahahhahah :p minns inte riktig, sådana dagar bara kommer :p satt vid datorn resterande av dagen samt skrev ett litet brev :p haahh planerade att skriva brevet när jag vakande men förlyttat till 14 30 :p sen skrev jag rätt länge hahahhh :p och tillsist kom brosan hem och vi gick ner till stan tsm och skickade brevet o köpte lite saker =) sen så har jag itne gjort så mkt bara suttit o varit nervöst för att gå till skolan packade o allt :P sikken dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0