igår....

dag vaknade jag typ 8 00 men jag somnade om till 9 00 så stack jag o åt frukost och sedan fixade till mig skulle nämnligen dra ner till stan en sväng o titta in JC :p brukar sällan köpa kläder där m.m menmen morsan sa att det va halva priseet på rea priset så ahh kan välla endå dra ner en sväng innan allt e slut efter som rea saken börrjade igårkväll och idag är det ådagen så stan stänger 21 00. Så passade på att titta om jag hittade något :p hade planerat att vara i stan i 30 min för jag måste ta tåget 11 45 till skolan :P måste hinnna äta m.m. men tyvärr blev det 1 timma :p letade efter jeans :p memen tillslut hittade jag 2 par :D båda var crockers, orginal priset skulle sammanlagt nå upp till 1400 kr o jag betalade dem för 320 kr ^^ what da fynd :D det va rätt fina faktiskt gillade ena rätt mkt ganska skön tyg en sådan mjukare jeanstyg och den andre va ngt specielt :p den va lågmidjad :p så det känndes i röven när man hade på sig dem ahahhh :p menendå:p va rätt najs :p se så rusade jag hem o hade bara 30 min att duscha o äta :p åt skeeet snabbt stektris från förrgår :p sen så duschade jag en snabbis =) det va underbart :p det va skiiiit varmt ute :p sen så begav jag mig till skolan ^^ hade planerat att komma dit 30 min tidiagre :p för att hitta salen :p men det tog bara 5 min att ta mig till salen XD och glömde den akedemiskt kvart (stavar man det så ?) att man börjar 15 min efter det angiven tid :P så hade ca 35 min inna jag skulle börja :p o jag va först där :p ahhahah så jag gick mobbad fram o tillbaka genom kårridoren :p menmen efter 5 min när jag kom till platsen kom en kvinna :p hon va tydligen en från min klass :p så jag hälsad epå henne :P hon hette malin o va en 89 :P hon va trevlig =) tillsist kom de andre :p då fick man äntligen se hur sin klass va :p det värkar som om det är en ''okey'' klass :p visst har 3 asiater i klassen :p elle med mig 4 :p en thailändare (kille, har hälsat :P modig :D sa hej:P ), en kines (tjej som jag inte ha snackat med elel hälsat, ska göra det när jag får mod :P alltid kul om hon kan kanto :p eftersom jag e inte bra på språk :p så e det bra att blanda både kanto o svenska :p) och så märkte jag att det fanns en asiat till som liknar en vietgangsta med färgade hår o allt :p han vet jag inte ens vad han heter vågarinte hälsa :p han värkar tufft han har sina bekanta där :P yepp jag e en uberblygg mänsika :p det kan jag erkänna :p får hjärtklapp av att se nya människor :p
menmen matte lektion va typ inget mer än att bara repetera :p fan kommer att repetera matte A till C omg :p orka :p men endå behöver det ahhahah :p sen så sa läraren att han kommer ha genomgång i 1 timme för vareje pass och vid egen arbete, fri räkning kan man dra hem o räkna :P coolt :D mkt hem :D
shiet måste köpa 2 matte böcker varderade 300 spänn styck :p fan kommer bli pank =( sen så stack man till stationen efter skolan skulle möta thanh men den cp bussen åkte bara förbi mig cp :P så fick ta den som kom efter :p men jag frågade tanten om busssen va till station :p hon bara DET STÅR PÅ BUSSEN :P wtf :p förlåt attt man ville vara säker da :p för det va en annorlunda buss =/ på vägen till thanh så träffade man på en gammal klasskamrat :D ''gössen'' han hälsade varmt =) skakade hand o snackade lite ^^ sen så stack man till thanh :p o gick med tornby med honom, han skulle köpa en datormus. Men tyvärr hittade man itne det, så hade vi lite bråttom skulle ner till centrum och träffa john också, så måste man passa tiden till thanhs tågkort (fungerar inte efter 19 00) så tog en snabb runda i tornby, jag tog en korv på ikea va skeeeet hungrig, och vi hann precis te bussen =) och för att få det snabbre till centrum tog vi bussen in mot centrum, tyvärr tog vi den buss som åker till min universitet, thanh envisade att den åker in i stan, men det gjorde den inte :p så fick gå en bit :p träffade john och han skulle köpa en läderjaka han testade smal och lade tillbaka den, men så kom en annan o tog den XD då vart han sur hahahh :p för killen höll i den men testade aldrig :p john fick damp ::P stan skulle stängas snart och vi hade lite bråttom :p men tillsist fick han tag i det sista exemplet :p sen så stack jag o thanh hemåt =) varmt som fan va det idag känndes värre än kina :p ajja iallafall på vägen hem från mjölby träffade jag på Mikaela en gammal klasskamrat från hmm 6 års till åk 9 =) hade för mig att hon skulle börja i Sthlms univeritet så undrade varfö hon va här i mjölby :p tydligen hade hon ångrat sig på sista sekunden även om hon kom in på Kth elle vad det heter :p och läser tyska på linköpings universitet :P alltså min skola :P wiee ennu en till som jag känner ^^ e iallafall inte ensam =) men endå... sen när man kom hem va man as hungig o åt skit mkt :P sen ville morsan ner tillstan och jag tog med mig brosan, han behövde kläder så stack till JC och testade kläder i hmm 1h 30 min ? elel mindre ? hahah vet inte :p men jag hittade en linneluvtröja :p va lite stor men endå bara för skojskull :p 50 spänn ^^ brosan köpte en jeans och 2 tröjor, därav ena va en typ som min luvtröjj fast röd. Träffade på david där med sina polare. Senda stack man hem tills nu :p omg jag e trött o varm :p ska nog ta en dusch :P ajja nu släcktes internet så får la posta upp detta imorn =)


ajuste ja 2 som talade engelska frågade oss om hjälp til stationen :p och vi va i stan och man bejövde endast dra rakt fram och sen åt höger :p john höll på att säga det på engelska men jag snackade i tele med syran :p men ville också säga ngt och hjälp ahonom, så jag sa straight and then left :p tydligen blandade jag ihop lefr och right ahhahah :P

Btw LPD mou laou lah =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0