igår...

igår blev man väckt av LPD men seare så ringde david och ville låna cash, hade inga iplånboken så måste dra ner till banken och trycka, under tiden när jag klädde på mig ringde john  och ville att jag skulel dra ner till linköping, så jag drog ner till linköping med david som tog samma tåg, sen så drog jag mig te tornby och väntade på john, gick runt ett par ställen innan han dök upp, damn 20 min ? hur länge cyklar grabben=/ men iallafall sen så gikc vi runt i Ikanohuset efter det vart jag hungrig stack till Mcdonalds och köpte 2 chickenburger :D sen så lekte vi i Maxi gick vilse där XD letade efter ett lås till ett skåp om john skulle ha, vi gick runt och runt hittade inget lås :P frågade 3 personaler men hittade inte XD vi gick där ca 1 timme :p tillsist hittade jag låset :D
Sedan gick vi vidare jag missade bussen och tåget, e tvungen att vänta 1 timma tills nästa. Så gick runt till Ikea igen och sen till elgiganten m.m sen väll när jag kom till busshållplatsen igen missade jag åter bussen =/ sen så drog vi runt igen till maxi och jag köpte hårmouse XD sen stack vi till Ikea och köpte korv :p därefter in i Willys och köpte piggelin :D sedan satte vi oss i en pakering utan bilar och åt glass :P cp john tog massa cp bilder :p men endå :p och tillsist kom jag hem XD kom ehm 20 00 =/ skeeet tröttt............................... åt och snackade med LPD sen somnade jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0