life is just a dream........when you wake up there is nothing left..

idag vaknade man sorligt kl 11 :P nästan intill 12 waoow amazing utan att ha vaknat m.m så sov man till dessa klockslag :D incridible :D hmm sen dess har jag bara latat mig :D tog en snabb dusch :D gött :D känns som om jag inte har duschat på skiiiit länge hahahhh :p sen så ahh stack morsan och dem till linköping och handlade, ville också dit men va tvungen att fixa ett par saker :p fan vad läskig det va att dra dit :P kännde verkligen att hjärtat bultade samt svetten bara rannn :P wiee  menmen alla kollade säkert på mig bara wtf den snorungen hahahhah :p enndå det gick prima :D förutom att försäljaren värkade bara lite sur ahhahahh :p menmen sen så ha rman inte gjort så mkt snackade i tele med annie :p hhaah det va rätt underhållande :p sen så bara suttit vid datorn :p nada more :p no life :p hmm idag är det nog den sista dagen på skäninge marknad :P  trååkigt :p va inte där iår hhahhah :p hmm vad ska man göra.... vill träna men orkar inte =/ ajja får nog träna imorn bitti ist :D wieee säger vi :D fan åt värsta måltiden nyss hhahahh snacka om variabel :D ris och vattenmelon :D wieee :D:D
hm inga bilder fö rdagen, vad tråååkig :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0