lista XD

SENASTE PERSON SOM:
Såg dig gråta: LPD
Fick dig att gråta: Heo ?:P
Du gick på bio med: Becky
Du gick på stan med: Syrran
Skällde på dig: minns inte får det jämnt :P

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:Ja
Bråkat med ditt husdjur: har inget.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: kanske?
Hånglat med en kändis: NO

EXTRA STUFF:
Dricker du: mjölk, bon aqua päron, ramlösa stilla.
Vad är du mest rädd för: Dö, förlora någon, redovisa :P
Vilka kläder sover du i: LPDs :P
Vem hatar du verkligen: hatar är ett så starkt ord
Varit kär: Ja
Kör du bil: Kan inte XD
Har du ett jobb: Nej.
Gillar du att ha folk omkring dig: beror på :P
Du ett hälsofreak: Knappast

STUFF:
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja
Är du ensam nu: nej
Låtar som fastnar i ditt huvud: allt som är bra för min smak
Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn: Ja

FAVORIT:
Månad: November
Sten: hah ? =P platta?:P

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Ja
Sjungit: Ja
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja
Träffat någon ny person: allmänt ?
Saknat någon: Alltid ^^
Kramat någon: Min kudde? :) den e sönder snart :p
Kysst någon: Nej :/

SENASTE:
Låt du hörde: Ding Dan - 可以不可以.
Film du såg: minutes of fame ?:P
Mat du åt: pasta med carbonara :D egen lagad :D ^^
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig gjort.

FÖRSTA:
första bästa kompis: David ?:P
första jobb: aldrig jobbat hahahah :p
första onlinenick: Kommer inte ihåg :S
första inhandlade skiva: jag kör på pirat ahhah :P
första förälskelse: Hemligt =)
första begravning: fasters man...
första piercing/tatuering: öronen
första riktiga kärlek: Hemligt =)
första fiende: Ehm? no comments
första stora resa: Kina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0