Then again....

Då var det ännu en sådan kväll........ varför kan inte sådana kvällar ta slut? Visst det va en sådan kväll förr förra kvällen, det va tilräcklig hårt men men vi klarade oss =) men nu nyligen ännu en sådan kväll =(  jag fattar inte hur det kan bli så, är det på grund av mig ? Det måste det nog vara.....hur ska jag kunna ändra mig ? *suck* Jag vet att jag inte är den bästa killen man kan tänka sig, men jag skulle vilja ändra på mig, bara du säger till vad som är felet.

Som ung har jag alltid varit rädd att umgås med tjejer, rädd att säga fel, rädd att orsaka problem, vet inte vad jag ska prata med dem. Visst på tiden vågar man lite mer thats for sure. Men en sak ändras aldrig, alltid efter ett tag så känns det helt fel, fel och fel det blir bara problem. Jag vet inte vad som orsakar det. Men tillsist så lämnar/dissar dem mig. Varfö är det så ? men inget har orkat förklar för mig varför! DAMN. Och man bli sten hårt sårad. Hatar att falla för djupt, för efter att man ha realieat att man har fallti för en skiiiiiit djupt så händer det alltid att man blir sårad, varfö måste jag falla för människor så mkt? vafö kan jag inte hålla måtttet med det, liksom det blir alltid så att man inte kan återvända. Sådana situatitioner vill jag inte ha mer! Jag kan säga dig att jag seriöst har fallit för dig så oehört mycket, så mycket att jag inte ens har märkt det, jag vill inte förlora dig.....jag vill inte ha det problemet anymore, iallafall inte med dig. Tell me Girl what can i do, i can change......

Jag saknade dig igår, jag ville bara prata lite och få bort det som hände i förrgår, men tyvärr gjorde jag situationen värre, sorry att jag bara pratade på, men jag ville inte göra det stort, jag ville bara ha något att prata om............... jag visste inte att du skulle ta så stort på det. My bad.

Du var en skit go och glad tjej innan, men efter att du har träffat på mig, har du ändrats. Det känns som om du inte är lika lycklig som förr, inte skrattar så mytcket längre. Iallafall när du är med mig. Jag vet att jag är en trög kines som inte kan förstå saker och ting lika enkelt som alla andra. Dit liv kanske skulle se mycket mer ljust och lyckligare ut utan mig ? Visst jag vill inte förlora dig, men jag kan heller inte tvinga kvar dig. Om du inte är lycklig vil jag heller inte ha kvar dig. Jag vill inte att du ska fortsätta må så här, uppleva sådana kvällar, sömnbrista nätter. Det kanske är bäst så? Jag vet inte jag vill iallafall inte att du ska lämna mig men om du mår bättre så, så ....... Jag vill ändra på  mig för din skull, men det tar tid att hitta brister själv. Det tar även tid att förmjuka bristerna.

Förlåt jag visste inte att du skulle reagera så stort, det är inget med flit. Du sa en gång att du gillade mig så som jag var, men det värkar inte så längre... jag vet att jag har orsakat dig så mycket problem, du har mått dålig på många perioder tack vare mig. Det känns som om jag inte längre är värt att ha dig längre. Jag vet att jag inte kan prata och utveckla språket så att folk kan förstå mig bra, kan heller inte berätta om djupa kännslor och andra saker med ord, kan inte ''tam yan'' men jag försöker, visst ibland känns det som om jag är stopp men jag försöker. Vid vissa tillfällen får jag inte ens fram några ord även om jag har en hel del att säga, men jag vet bara inte hur jag ska säga det, jag vill liksom inte göra dig mer besviken, eller förvärra situationen dock kan jag heller inte rädda den =/....men jag vill bara ha en som kan hålla om mig när jag behöver, trösta mig när jag behöver, inte för att jag kan göra det själv mot andra. Det jag behöver är dig. Eller är vår kärlek bara värd så lite som denna problemkväll?

Läste också din blogg på morgonen klockan 5 inte visste jag att människor kunde bli så irriterad på mig, sorry girl.
Förlåt att jag inte är bra på något än att bara göra dig arg, jag upplever själv ibland och gör mig själv frusterad. Jag minns förra gången då jag inte kunnde nå dig i en vecka, visst jag blev orolig, vände mig till en kompis som sa att jag skulle ge folk more space, jag har försökt att ge dig mer space men du kanske inte känner av det kanske beror det på att jag saknar dig så mkt på grund av distansen, men jag ska ge dig mer space i promise.......... säg till mig om du inte får tillräcklig med air så ska jag ta fram aircondition åt dig:P hmm livet utan mig kanske inte skulle vara helt fel... Jag är trots allt en ordinary kines bara, so why not.... Den som inte ens kan göra en lycklig är inte värd en. Visst jag kanske är en idiot som tycker synd om mig själv, men vad gör det? jag accepterar mig själv bara, det som jag är. Visst jag kanske tror att jag kommer vinna något tröst eller ''tong cheng gam'' but i dont need it. Tänka mig för innan jag pratar, ja visst men det är inte så lätt som man tror. Jag är van i att prata rakt det jag tänker och vill säga, iallafall när det gäller en som jag känner bekvämlighet hos. Hur många chanser har man kvar ? vill bara inte ta slut på dem... är jag värkligen så nära döden ? räddsla för game over, men vad ska man göra undvika? heller ingen bra lösning...

tell me buddha what to do?
buddha be by my side, dont wanna lose her...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0