today i dream u hold me in ur arms and u touch my smile and i really fall in love ...

idag har det barit en totallt segt dag ahhahh :p har som vanligt inte gjort så mkt.... bara suttit vid datorn och blivitt mer blind XD seriöst alltså jag e snart blind =/ ser fan inte ett skit, bara inom 1 meter räckhåll ahhah :P
hmm vaknade idag lika sent som alltid like 11..... sen så har det väll inte hänt så mkt... mjoo vi köpte pizza :D två stycken hawaii pizzor :D och farsan tvingad mig att köra till pizzerian :P men han följde inte med hahahh :p så syrran hängde med ist... fan skiiit läskig :p skiiit länge sen jag körde :P typ första svängen till vänster... tittade inte ens om det kom en bil till vänster bara körde fram ahahhah :P men som tur var det ingen bild :D for god sake :D sen så väl när jag kom fram till där jag skulle pakera, det va bara en trångtväg, och plötsligt kom en annan bil mot min riktig :p både skull einte få plats på vägen och alla sidpakeringar vid vägen va fulla... så såg jag en liten plats kvar så dröjsade in :P hahahh typ fickpakera :P har aldrig gjort det förr :p så asset på bilen stack ut :p men som tur så kunnde bilen komma vidare :p ifs han saktade ner jag kunde ha passerat honom menmen med min syn och analys så gjorde jag det jag gjortde hahahha :p sen så fastnade jag där ett tag thiihiii sen lyckades jag komma ut :p hahahah o pakerade vid ett pakeringställe som man inte fick pakera om man inte hade bokat plats :p men endå :p thiihiii pizzan var inte så god men man får inte klaga för mkt =) sen dess har jag bara suttit vid datorn ahahah no life :P måste nog ut senar o hjälpa Heo med en sak :P .......
ajja orkar inte skriva mer :p få välla se vad man kan göra mer senare^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0