8 dec

idag var man i norrköping med familjen, var på mediemark, ny öppnat i norrköping. Waow sååå stooort :D man kunde gå vilse :D mycket prylar till bra pris, älskade datorn-, mobiltelefon-, mp3- avdelning fanns stort utbud. Mådde inte bra under hela dagen, spelade ds under hela bilresan mådde skit illa, rätt åt mig :P mediamark kan nog klassa ut pc city och andra ställen:D bra personaler med =) sen efter det åke vi till linköping och käkade på MAX för mig blev det chicken nuggets =) Btw besökte yan och vicky idag med. haha alltid när man är hos dem får man ta hem massa säck :p... jag fick iallfall kladdkaka och brownies och lussebullar som vicky hade bakat. Helt okey :D kladdkakan var suverän :D thiihii nästan i klass med mina bakelse :D ahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0