livet leker mig..

varför måste jag förlora pengar ? huhuuhuh just jag ? kanke för naiv.....


idag vaknade jag 6 30 på min första dan på jullovet =) kul, var och kontrollerade bilen med syrran, därefter drog vi ner till Hemköpt och köpte lite smått. Skulle baka pizza :D waooooow så himla gott det blev :D godare än så går det inte :D oförglömlig :D 4 plåtpizzor med sweetchiliketchup, ost, kastler, lök anannas :D thiihii sendan handlade man i mantorp nu väntar man bara på mat och på kussen :D

Wieee snart jul hahah så har man inte inhandlat julklappar än =/ fick iaf min sista pice på posten idag dags attt sätta igång om jag vill hinna... hmm så vad ska man göra åt morsan köpte jag en sådan no 7 kräm, behöver tips till farsan och mormor, samt gammel mormor..... svårt jue =/ hatar att köpa presenter, ha rju ingen fantasi kan inte sånt.......

GUD jag är fattig !!! skänk mig en slant  :P

ajja ska nog inte göra något mer idag är fett trött, ska nog bara se på film Resident evil :D wiee 3dje delen :D ifs säger människor bortom filmvärlden att den inte är lika bra som de tidigare delarna. Men den är säkert sevärdig :D  

Sedan ska man väll sova tidig och dra till linköping och inhandla de sista julklapparna.. ska nog sova tidig idag och vakna tidig imorgonen och träna :D längesen 
blir nog en 2-3 timmars pass :P måste känna på träningsverk igen :P jag är inte lika lat som en viss pers :P hahhah sitter bara vid datorn och äer chips och godis XD och titta på julkalender :P

äta nu baiibaiii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0