PIZZZZA :D

som sagt nu är det tenta period och jag ska ha en tenta på lördag inom kemi, kan inget =/ och har inte pluggat så mycket buuhhuuu och livet leker sönder mig :P jag bakade pizza idag hahahh:p bara för att dte skulle ta så lång tid XD  slippa pluggat så mycket som mjöllig hahah bad bad bad.... men värkar gott :D skulle egentligen plugga när ag har vaknat dvs runt 11 tiden menmen pizza saken tog ju ett tag ahahhah :p nu väntar man tills den svalnar :D sen käka sen bums plugga .... fan min kamera är sönder annars så kunnd ejag dela med mig hur fint och läckert pizzan vart :D  en pizza med tomat, lök, ost, bacon, och annans :D smaskens, right?:P ahhah ajja ska inte fjanta mig mer ska dra o käka ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0