dagen kommer dagen går och allt bekymmer kvar, stååår........

hallo !:D
idag har jag inte gjort så mycket .......vaknade like hmm 6:00 tiden på morgonen kunde inte sova mer, hade inte så mycket att göra heller så låg kvar i sängen och tänkte på en person.....sedan orkade jag inte tänka mer blev bara mer känslig, mycket saknad......så öppnade min ds lite och spelade lite yu gi oh, jag vet nördspel :p ahhahah :p omg kunde inte tänka mig låg och spelade i 4 timmar typ hahahahh :p sen kom helt plötsligt syslingarna in och hoppade i min säng :p vart helt död :P dem skulle till linköping och farsan och morsan skulle med....så tackade ja och hängde med :p.......det var värkligen inte bra att sitta framför en skräm på morgonen vart fan helt cp i ögonen hela dan...... hade typ bara 30 min att fixa klart mig, för kusinen skulle hem tidigt till e-tuna..... so so efter ca 1 timme åkte jag, syrran, farsa och morsan i bilen til linöping =P hahah fanns mycket rea osv, menmen syrran fick vara barnvakt och jag va tvungen att hänga med morsan (frivilig) och titta på tjejkläder hahahhh :P mobbad i know :P fanns väll inte så mycket att berätta om denna dan igentligen........ ojuste ja åt på Max också :D därav bilden nedan..... chicken nyggets 20 bitars :D åt typ ca 15 st hahaahh :p fan mådde skit dålig efteråt kände som om jag ville spy, mådde illa och hade huvudvärk......äkta mensvärk =/ tur att vi killar inte ha något like that.......feel the pain with the girls...... especial Heo hahahha :P menmen iaf kom hem sov under hela bilresan hem sedan när vi va hemma vinglade jag till sängen och slet av mig kläderna och somnade i 2 timmar hahahahh :P  shiiietttt alltså :p fattade inte menmen mådde iaf bättre när jag vaknade och just vid den sekunden ringde david och vil ut på stan hahaahh sikken timeing :p ajaj vi gick en sväng till banken och drog en sväng runt stan...köpte en t-shirt och avnjöt en magnum som inte va så gott menmen 5 spänn kan man inte klaga på :P måste fan vara ekonomiskt.......blir fan pank på nolltid....och skolan börjar snart need mycket money. hahah david har blivit en harry potter nörd :p läsa bok och grejjer :D menmen det är bra, önskade att jag va som han.......vi drog till biblan och bokhandel för information om harry potter ahah:P sen drog jag hem.
Angel hade skickat ett sms som stog: ''Petah 4-Dja mei ah?:P'' efter som jag mådde dålig så skrev jag att jag va sjuk i msn och glömde logga ut när jag stack på stan :p....hon var den första som till fråggade mig om hur jag mådde =) men WTF med  ''Petah 4-Dja mei ah?:P'' den tönten :p..............

uff jag har oroat mig så mycket angående en sak.....som jag inte tänker berätta här.....jag vet inte riktig vad jag ska göra..efter som detta kan påverka mitt liv och jaa det är inte bara jag som är inblandad. Det är min första gång vid en sådan situation... jag vet seriöst inte vad jag ska göra blir så irriterad, kan heller inte undvika det eller lägga det åt sidan, måste göra något åt saken när det endå går nu.............. känner mig så......... jaa jag vet inte, det går inte att beskriva...................................................................................................................................................hoppas iallafall att allt ordnar sig.... får nog fundera över hur jag ska göra under denna vecka och fixa det som behövs nästa och så får vi ta det som kommer................... nej min internet har dött i flera minuter nu hahahahh .....tänker nog öppna den och posta denna inlägg igen :p farsan får inte se mig ahhahh ......

thiihii morsan kom in med kexchoklad ^^ hon vet vad man behöver och när man behöver =)

imorn kanske thanh kommer då kanske dte blir någon film ^^ länge sen man va med den grbben...han e blyg och allt menmen man kan fort snacka med honom, och jaa ibland har han lite överdrivna skämt ahhahahh :p

nej nu ska man dra och softa lite sen ligga i sängen och tänka om livet och sen kanske spela lite o sova.....

ajuste ja HEO ett medelande till dig: Sov inte så sent inte bra för dig............................................och ät ointe för mycket socker :p du blir inte smalar på det hahahhahhh :p...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0