DAGEN....

hmm fanns nog inte så mycket att säga om idag heller :p fick så himla dålig sömn=/ och CP Thanh vaknade klockan 5:00 sickken sär :p jag vet inte vad han gjorde men väl när jag vaknade sa han något.......sen sa han att han vet allt ahhah :p fattade nada och sov om :p senare berättade han att han hade tråkig och vaknade och kollade igenom mina bilder på mobilen damn sikken tönt.....man ska fan inte röra andras saker utan tillstånd! men men whateva :p den jevel gjorde situps och armhävningar mitt på morgonen 5:10 damn hhahah kunde heller fan inte sova så joinade honom :p klarade typ 10 armävningar sen somnade jag i golvet hahahahahah :P
ajja men efter ca 30 min vaknade jag igen pga att den tönten hade tråkig och bad mig hämta min nintendo ds :p så ja hämtade den men spelade själv ahahhah :p men men sån spelnörd är jag inte längre så spelade faktsikt inte så mycket sen försökte jag sova om :p men hell no gick inte så låg och rullade.........har väll sen inte hänt så mkt bara varit nere i stan och kolla runt, träffade på Amy när vi gick förbi hennes jobbplats :p hon är galen ahhahah :p
menmen köpte en tröja och en t-shirt :D sedan mötte vi morsan min med faster så hjälpte dem bära hem vattenmelonen den va tung :D  men den cp thanh hjälpte mig inte hahah :p
så köpte vi läsk i burk ahahha det va billig :p 11 kr för två burkar..... vart sugen på fanta efter som jag ska gilla det ^^ men den jebbla fanta burken låg längst ner bland allt och var en enda :p hahahahha jag stog där och petade upp alla burkar i hmm 10 min :p alla tänkte säkert sikken kines är så petig :p menmen vill juh ha det jag vill =)
sedan har det inte hänt så mkt, spelade basket men men det regnade efter 5 min :p så vi stack hem :p

mjoo juste ja vi tittade på film igen hahahh :p kollade på hmm vad hetten den filmen igen ...... mjoo singleblog elle något sånt handlar typ om ''love or sex?'' typ en porrfilm hahahh inte för att man såg något menmen :p....handlar om typ 3 tjejer som vart cheatad av killar..... liksom haft sex med dem och sedan kommit på att killen ligger med andra, där med ändrade sig de sin livstil typ attt leka som den tredje personen..... filmen känndes hmm lite för mycket sex :p det kanske va för djupt för lilla mig :p men det känns som om de flesta personerna i filmen ville bara ha sex, de va typ desperata, eller ville typ bara hämnas ist för att bli sårad......... hahah fattar inte den filmen så mkt ajja få se den med HEO någon gång så kan hon berätta ;P btw den filmen är mkt sex scener hahahahh :p

lol det känns som om jag bara kommer åt sådana filmer idag :p tittade en snutta på youtube på mr.3 mintues typ theresa leker one night stand med ronald :p att typ den inte ens behöver veta namn och grejjer wtf... är det värkligen helt okey bara att ha sex med någon man inte känner ? liksom inte ens veta namnet på den andre personen WTF finns säkert många sådana personer här ute i världen men dock hoppas jag inte många :p sjukt :p bara liksom ha sex men en för att få sig själv tillfredställt ? ifs visst det är väll helt okey om båda är singlar och har behov av det, och samt är okey om one night stand..... men det kan också såra personer.... jag tycker iallafall att det är lite väl mkt..... låter som om dem är äkta sexgalningar.....visst är sexuella lusten stor och man kan inte kontrollera sig själv... menmen det är endå fel!....^^  men ifs var dem filmerna ganska intressanta.... man fick liksom en inblick på en sådan festande personer och situation... visst alla är säkert inte så men så att man vet att det finns sådana typer ute ^^ eftersom jag sjävl inte är så social av mig så är juh faktiskt filmern ett sätt att komma åt värkligheten ^^

hmmhmm....... vad ska man göra resterande av dagen da ?:D raslös hahahha :p sitta och spela tills någon mirakel händer :p fan thanh jag och makke kollade på magic trix på nätet idag ahhahah intressant :D lära sig att trolla men det gick inte så bra fö ross hahahah :p men endå :P ajuste ja syrran kommer hem sent idga hahah :p hon är på bröllop :D skoj hahah :p 
nee nu orkar jag inte skriva mer....... det är nog allt för idag om inte jag postar lite bilder sen.......
CYA

MISS YA HEO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0