EN NYTT START PÅ BLOGGEN

NI HAOU everyone :D

om man säger så så har jag aldrig bloggat i mitt liv förutom den förta välkomms inlägget :p sen dess har jag varit skit lat och inte bloggat. Jag försökte att tvinga mig själv till att blogga men lyckades sällan. Jag är en Uber lat människa. MenMen jag har aldrig i mitt liv funderat på att blogga, inte ens dagbok skriver man nu för tiden. Så hur kommer det sig att jag ville börja blogga helt plötsligt da ? Mjoo det va en kvinna vid namn (hm kanske inte ska nämna namn här), vi kan kalla denna person för HEO, som betydder gris på vietnamnesiska. Varför just Heo? mjooo för denna person äter jämnt och ständigt ^^. Ni ska bara se hennes rum..fullt med snacks, godis och chips, det går bara inte att missa.
Denna Heo:n ville att jag skulle blogga varje dag, hmm undravarfö? hahah jag vet att hon är intresserad av mig och vill veta allt om mig =)
Hon ville ta reda på allt, om min vardagsliv och det jag känner och tycker......så därfö beslöt jag mig för att blogga, eftersom att jag är så snäll =)
Eftersom hon bad och bad så ska jag nog skriva allt ärligt, kommer nog inte ljuga så mycket, jag är ju trots allt en ärlig och snäll människa. Blogga är ju som att skriva dagbok så varför inte ? Måste endå få ut sina tankar på något sätt so why not. Jag ska försöka skriva varje dag!.............undra om man får en belöning då ?:D Det är ju slitsamt att skriva så mycket......ajja Heo får suprisa mig ^^

Okey vet inte riktig vad man ska skriva menmen, man kan säga att mitt liv går både upp och ner just nu. But thats life, ingen deppresion ingen lycka..

Ouf snart skola igen. jag har nyligen gått ut gymnasie och sökte in mig på basår på ett univeritet, jag kommer säkert in och väntar här nu bara på skol start som startas den 23. Oh hell en hel ny gigantsikt skola utan någon som jag känner och jag som är så blygsam, tystlåten, klantig och trög hur ska jag kunna klara mig =/ ufff längtar verkligen inte suck*

just nu mår jag iallafall prima, allt är nästan som det är......bara det att jag saknar en person så mycket så att det kan göra ont i bland..... men vad gör man inte, saknar och ha lite smärta än att inte ha någon att sakna ?=P

wieeeeee jag såg Heo:s nr 1 idol igår :D:D DARIN hahahhah :p han kom till Mjölby....det va tydligen Oringen i mjölby, en orgentering i hela mjölby, det va ca 15 000 människor från hela världen som skulle deltaga i denna tävling. Så mycket folk har man aldrig sett i mjölby+befolkningen. Det kula va att när Darin hade sjungit klart sina låtar och drog och skulle ta en paus försvann alla folk efter honom, kvar fanns bara ngra kineser :P som mådde illa efter han framträdande :p menmen annars var det helt okey.....

jag har märkt en sak jag har ganska lätt för mig att misstolka saker och göra allt mycket svårare än det behövs, som dessutom gör folk olyckligt,. Jag tror för mycket, jag måste nog skippa det. Thihii tror nog att Heo vart lite irriterad när hon fick massa sms förra veckan :P  det skulle till och med jag vara om jag helt pötsligt fick smsbomb :p hennes mobil dog nog ahhahah :p made in china ^^. Men men jag skickade så många bara för att jag saknade Heo eftersom det va ''ett tag sen'' man hörde henne. I och för sig var det inte så länge men endå, jag kunde inte motstå saknaden :p. jag försökte att härja mig men det gick inte........Ingen kan motstå dig tjockis Heo ^^ iallafall inte jag ^^. Jag vet inte hur jag ska beskriva det, det går nog inte att beskriva det, du är oehört viktig nog :p för det känns så tomt om man inte får snacka med dig.........

jag sitter just nu och småchattar med Heo medans Heo strikt tvingar mig att skriva mycket mohahah :p hon är elak :p hmm sitter här och lyssnar på en svensk rap sång som har en mycket bra betydelser, man kan se att livet är kort och under dess gång kan vad som helst hända, så lev livet och njut av det sekund du har.. Musik kan verkligen ge någon tröst när ingen finns där för en, samt ge dem nya tankar och mod. Kan inte tänka mig att leva ett liv utan Musik.

Det får bli dagens bloggning, orkar inte mer + att min internet släcks av snart......menmen kommer säkert tillbaka imorn och skriver =) we hope hehheh^^

-peace (HEO ÄR DUM ^^ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0