hmm..

var i linköping nyligen med familjen :D Det var trevligt som fan :D:D ända tills jag mådde dålig efter 2 glassar på raken :p ville spy igen ahhah :p hade huvudvärk och somnade skit snabbt i bilen ahhahhh :p menmen det va trevligt iallafall att macke och syrran hängde med till linköping =) satt och åt glass tilsammans med farsan och morsan :D waoow sällan man gör det :D ahh finally hittade macke ett par skor thiihii :p han gjorde sin gamla vanliga tricket tog på sig sina nya skor och la dem gamla i kartongen och gick fram till kassen :p men han vågade inte prata med kassörskan :p så pinsamt :D han tvekade skit mkt :p och gjorde sin skämmiga rörelse :p så tillsist fick syrran ta snacket ^^ ajuste ja skulle hitta en present till syrran men dock hittade jag inget hahahhh :p ajja hittade faktiskt en sak men hade fan inga pengar =/ iam broke :P skulle låna mackes pengar menmen han skulle stanna kvar i linköping hos john så nee, han behövde pengarna själv :p så det vart inget :p

fan när jag kom hem, snacka om att jag va trött :D:D lade mig direkt i sängen och somnade :D men damn efter 30 min ringde becky och förstörde min fina dröm :p menmen whateva lah :p snackade ngn sekund med beckys älskade kompis iris (hette hon så ?) tycker att dem liknar varandra skit mkt ahhahh :p sen väl när jag lade på ringde jag upp annie också :D länge sen man snackade med henne ^^ hon skulle banta i 3 veckor shiiiiet :D undra hur lång tjockisen kommer att klara sig :D

ne nu ska iallafall jag dra och äta :D
yummie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0