I believe in tomorrow.....

Hallo =)
vad ska man skriva idag da :D
jaja vi kan börja med vad jag har gjort hitills hahahh :p inte mycket men endå^^ shiet shiet hade svårt att somna igår :P menmen tilsist somnade jag :D wieeee sööömn mee neeed :p menmen vaknade endå typ klockan 6:00 ouff damn låg och rullade och tittade på bilder i mobilen =) sen så tänkte jag blablabla men ajja tillsist tog jag upp min röv och stack till vardagsrumet med min armliftvikt... som inte var så tung :p jag e inte stark... började att träna :p upp värming med handluften, sen därefter vart det 200 situps och 100 armhävningar :p fan mådde illa när man höll på på morgonen.. men endå körde mina vana dog sen efter :p seriöst mådde skit då ahhahhh :p men men tog en dusch och fixade mina behov sen satt jag vid datorn och väntade på mirakel hahahh :p nemen åt frukost som morsan lagade vid 9 och jag som sa att jag skulle bli klar och äta vid 10 menmen vart 11 :p sen därefter satt vid datorn hade nada att göra :p så fråga sandra om hjälp angående matte, algebra :p fuck fattade nada :p även om jag har läst det förr, sandra gjorde en sån test inför univeritet (bord ejag också göra) jag kunde inte ens en enda tal så frågade syrran hur man gjorde :p fuck hon sa att jag inte ens kunde grunderna :p ahahhahha jag som fick mvg i matte :p kan inte ens gruder omg :p vad dålig jag har blivit ahhahahh :p känner mig som en äkta looooser :p
sen så efter en timma åt vi mat alltså nyligen wtf :p det vart carbonara med bandspeggeti men med ungspanerad kastler med annans och ost omg!!!!!! den kombinationen GÅR INTE smackar SKIT konstig mådde fan illa totalt........ ville värkligen spy =/ mådde skit :p hahahh men nu mår jag bättre ^^ ouff thiihii känner mig så glad nu :D wieeeeeee(>^____________^)>

ne nu ska man nog ta det lungt ska åka till linköping sen och macke ska sova över hos john....bli ensam i rumet :D wieee men synd att Hun inte va här :p
hmm ska nog hitta en liten present till syrran hon fyller juh snart denna vecka....vad sk aman köpa ?
skriver mer senare
have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0