i just want to be with you.........

personer som är nära en har inget att dölja..allt går att lösa....det enda jag vill är att veta hur du KÄNNER och TYCkER....det känns som om jag har sårat dig alldeles för mycket!.... Det som är jobbig är att man gör något fel och man inte får veta det..visst kanske är innebörden att man ska hitta svaret själv men när det gäller mig som person är det lite svårt.... jag är bara så himla trög......................................

det jag vill säga dig är att JAG VILL ALLTID finnas här för dig! Du kan alltdi berätta för mig vad du har i hjärtat.... jag lovar det är inte nyttigt att låta det förvaras inne för sig själv... jag vet jag är en idiotisskt, barnslig och mycket kännslig person, men det jag har lärt mig är att det brukar alltid gå över för mig även om det tar ett tag. Om jag kunde skulle jag gärna vilja konvertera dina bekymer till mina instead........ All i want is you with a smile.... i know i cant really do that but I could at least try!

Jag lovar att jag inte ska dölja något åtminstonde try my best. HEO du betyder så mycket för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0