I'm on my limit

Hallo!
Uff oh my god! Jag är totalt slut!! Kan till och med bara ligga i sängen just nu och bara sova loss ^^ så himla trött.
Idag kan man säga att jag inte har gjort så mycket. Hmm få se jag vaknade klockan 11.00 rätt tidigt för en sommardag :p annars brukar jag vakna 12-13 :p men iallafall. Eller jag vaknade tidigare och gick på toa sen så somnade jag om ^^ jag vet iam lat ^^ Sova är min hobby, ett sätt att njuta av livet :p sen så råkade jag vakna och kunde inte somna om igen.....så satte på min älskade Nds lite ^^ och spelade lite spel ahhahah tills 11:00 :p klarade nästan spelet men förlorade hela tiden på sista bossen på FF: choccobo elle hur fan det stavas :p. menmen iaf farsan kom in och klagade att vi måste fixa trädgården( håller på att bygga om bakgårdens asfaltsruttor) eftersom det kanske skulle snart regna. Så vips stack jag och gjorde mina behov och käkade frukost ^^ åt 4 mackor :D exakt sådana som jag åt hos Annie hahahh en sådan familjelimpa ^^ morsan vet vad hon ska köpa ^^. sen så såkte jag o farsan samt syrran till ett ställe i mjölby och köpte plattor vart ca 32 st vanliga plattor och 12 stoora plattor, hyrde dessutom ett släp. lastade på allt och lastade ur allt hemma, vart fan död redan :p...seriöst dem va mycket mycket tygre än de vanliga två varianter som vi hade hemma ( 6 kg och 10-12kg) denna va säkert 15 elle något :p......så direkt efter det stack vi till skogsjöns området och ''köpte'' sand, eftersom vi hade släpet kvar. Sanden kostade pengar men vi hade tyvärr no money left efter köpet av plattor, ingen hade ett öre kvar :p menmen som tur var det ingen personal där, eller det ska inte vara där :p det va en sådan postlåda som man skulle själv skänka pengar angående hur mycket sand man tar. Det står prislapp på det, Syrran hade sammanlagt 30 spänn småmynt :p så jaaa det vart offret för sanden....även om det skulle kosta mer :p det stog till och med att det va kameraöverbevakad :p så jaa whateva.....sen där efter köpte vi pizza :D vart två hawaiii och en kebabpizza :p börjar bli stamkund på sistonde på shalom :p ätit rätt mycket skit mat under sommaren, börjar fan att tappa min kebabmage :p  menmen kusinen var också här och åt. Direkt efter maten skulle jag igentligen vila sisådär 30 min innan jag åter drar ut till trädgården och drar igång arbetet. Men så kom kusinen och sa vi arbetar :p damn bara jag och han som drog ut, jag är inte van till att säga nej :P så jaa vi arbetade sten hårt direkt efter maten utan paus omg....i need some break. Men men sen efter ca 1 timme kom farsan ut :D wieee och hjälpte oss och så slavade vi alla tills klockan 18 30 Ommmaagaad utan paus, plz give me some break..... höll på att seriöst falla :p fick fan kramp i bena :p har typ gjort hälften av det vi skulle, tog upp alla plattor från ingången och sedan ränsade alla gräs och grävde det som behövdes, sedan la vi en sådan plastfilter för att insekter inte ska komma under och strö över med sand. Tillsist la vi plattorna på och hoppade som apor på dem :P men allt va inte klar än vi va tvungen att dra sand på sidorna för att det skulle se fint ut. Mycket insekter var det, massa myrror och spindlar m.m skiiiiiiiiit äcklig *hatar insekter* typ så var min dag förstörd :p sedan åt jag och duschade jag vart helt död tills nu som jag orkar tillbringa lite tid till att blogga :p men men ska nog sova nu är totalt död.................................................................................................även så så dör min internet snart endå......*beep* min internet = död :p ajja men jag startade om internet för att spara
annars så skulle HEO döda mig :p hahahhh :p
 have a nice night ^^
especial you, the special one ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0