Måste få ut det man har inom sig.............

Jag är så himla avundsjuk på dem som bara kan le och skratta som om det inte finns något att oroa sig för, eller inte har några problem.....varför kan jag inte tänka så jag med eller att vara en sådan person. Även om problem uppkommer så kan man ju alltid tro att det ska ordna sig. I detta fall är jag helt motsats denna typ av person. Jag försöker iallafall att tänka så och vara positivt men det finns en limit där man inte längre kan hålla sig och ljuga för sig själv, eller att stå mot sig själv...det blir bara för mycket. Antingen så gör man saker och ting värre och gör allt alltmer komplicerat. Egentligen varför ska man oroa sig
för mycket ? det finns  ju liksom inget vits med det ? så länge du lägger upp problemet och inte lägger det åt sidan så kan man egentligen vara lugn och bara tänka på saken, för ingenting kommer att ändra på saken om du inte själv vill det. Som sagt saker och ting är lättare sagt än gjort.....ibland händer det saker som man inte har förväntat sig, eller så händer det saker som man inte vill att det ska hända. Men livet kan aldrig vara sig lik, man kommer aldrig
att få det man vill, livet är i vågor hur man än ser det. Ibland har man det bra och ibland dålig, thats life. Man bör kämpa för det man vill, men ibland händer det till och med att man inte får något reward för det mn har gjort. Kanske beror det på att man inte har gjort sitt bästa ? Det vet man aldrig. Men så länge det tillfredställer 
en själv så är allt lugnt. .......................tyvärr är sånt livet, man är egoistiskt och allt. Om man tänker efter människan är nog den mest egoistiska varelsen på jorden. Vi människor vill bara ha makt och status, det finns undantag där folk bara vill leva ett fridfullt liv, men som endå på några vilkor måste kämpa för saker. Vad är egentligen meningen med att vi ska leva här i jorden ? eller är det bara en fråga som ingen vill ta reda på ? har vi egentligen något mission? eller finns vi, så många människor här bara för att vi är så intisivt i det sexuella världen ?:P Titta bara på Kina. Kina är jordens mest befolkad kines land :p (yes jag e också en bland dem ahhaah) varfö finns det så många kineser här i världen? är Kineser så beroende av SEX ?:p elle tycker vi att barn är så gulliga ? eller så är vi människor bara så förtjusta i ordet Kärlek..... Många anser sig veta vad kärlek betyder? men vad är det egentligen ? kan du svara mig ? inte äns jag vet vad det är..... kan man värkligen beskriva den känslan ? det är nog bara människor emellan som kan känna det. WTF :P hahhahahaahhahaha lol Omaaaaagad :p
fan håller jag på med :p hahahh :p ajja funderar på att deleta hela denna inlägg :p fan sitter jag här och skriver ? fattar inte ens vad jag skriver om :P DAMN :P blogg is da shiet :p hahah om jag tänker efter hela denna inlägg är i osammahang och inget viktigt ahhahah är nog bara rastlös :P
ajja fanns inte så mycket att göra även om jag har mycket att göra :p fan pallar inte med något........................ hmm har nog lyssnat på miriam och edmund låten hela dan hahahh :p elle hur han nu stavas :p (den låten nedan)
den är rätt ganska bra :p undra om Heo vill sjunga den med mig ? :D men men kan endå inte nå henne so whateva........hon vill endå inte sjunga :p
hmm klockan är 16 07 vad ska man göra hmmm ska nog ta en dusch och lugna ner mig lite (lite väll lugn) och sedan städa lite...........hmm juste ja jag smsade annie för hmm jag vet inte hur länge sen men iallafall idag :p få se hur länge det tar för den tönten att svara min sms :P hon har blivit allt mer seg den sega jevel............
fan måste ta lite bilder efteråt också :D måste juh ha dagens bilder :p funderar på att lägga in bilder varje dag :D låter det inte spännande ?:D  bilder är ju alltid  kul att titta på :D  fan skulle igentligen dra till biblan och låna en bock, jag menar bok :P som becky berättade om igår:D leva ihop heter den....den värkar vara intressant :D men få se när jag palla dra ner dit och låna, tror nog inte jag palla idg ^_________________^ jag är lat :D
nej nu måste jag flöa på mitt feta röv.......skriver säkert mer ikväll eller senare ^^

whateva how the world will be, life will always roll on, so why stay back ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0