skiiiiiiiiiiiiiit glad

thiiihiii vaknade idg av att något stog i mitt fönster och bankade med något WAOOOOOOW när jag väl vaknade till och trodde att det va en tjej som strippade utanför mitt fönster..gissa vad jag såg ::D:D:D:D:D:::D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D
........................................................................................................................................................................................................................
Ni kommer aldrig att gissa ut dte :D det va farsan soms tog utan för och höll på med asfaltplattorna klockan 10:00 Omagad :p gissa vad jag fick reda på senare :D att vi är tvungna att lufta om alla ca 180 plattor -.-!!!!!
visst blir man glad :p och när man vaknade precis så kommer morsan med - vakna och dra och jobba :p WTF :P
live är hårt............................min dag är förstörd.
har dessutom träningsvärk :D hahhah :D I och för sig sa farsan att jag inte behövde hjälpa till med att flytta om alla plattorna, för han visste att jag va skit trött men vad gör man för sin egen far, vill ju inte se honom slita ensam..........<3
dessutom kan jag tjäna mer muskler och styla för Heo hahahhhha :p men endå Heo bryr sig endå itne :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0