some pic ^^

image2

a pic of me när jag arbetar hahahah :p sikken ful grabb jag är :D nyvaken och allt har inte ens tvättat ansiktet :p
no comments :p

image3

en bild på mjölby när det va invigning på Oringen ^^ tätbefolkat like china hahahh :P


image4

en bild på darin ahahhahhahha han är i mjölby på en träig cheap scen ^^

image5

titta vad man hittade under plattorna efter några dagar bara oooomggg......skit äcklig :p

image6

titta jag hittade den fetaste och längsta ommmmmmggg :p villl spy hhahahh :p farsan berättade att han hade sett tjocka som en tumme ooommmggg :p hatar sånt

image7



mina två syslingar som leker med maskar hahahahh :p omg :p men men de e söta men är våldsama :P

image8

kvällsmaten :p ris och grilade kött med grillkorv samt sallad och löksås :D med loka yummiee ^^

image9

sista bilden ^^
en tjockis ^^ kolla vad hon äter ^^ våran home made kinapirog ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0