dagen

idag har det inte hänt så mycket, jag vaknade och skrev ett par sms men fick inget tillbaka whateva.. sen så hoppade jag hopprep 500 hopp :D:D och gjorde situps och armhävningar :D va helt död sen :D thiihii sen så hmm har det inte hänt så mycket mera... snackade med beo en sväng men men trodde att hon förstog vad jag menade menmen tror inte det som vanligt, men samtalet va kul iaf... eftersom hon va helt ensam. Är det drfö ? mjomjoo kan inte klaga så mycket är så jag med. so whateva. men jag fattar inte när jag säger att jag inte vill bry mig elle försöker inte att bry mig varfö bryr jag mig endå sen ? damn it..

jaja klippte mig idag lite ahhah morsan klippte mig :D:D wieee helt okey.... har gjort nada mer hahahahh :p mjoo käkar chips nu :D

ajuste ja, jag fick ett medelande helt på engelska från en köpare i tradera om min telefon:P hahah han skrev att han ville köpa den för 700.00 usd alltså ungefär 4500 svenska kronor:P det sjuka var att min telefon var inte ny och han ville ha den för det priet ? känns något på lurt, jag satte min Max bud till 2200kr =/ han sa att han skulle köpa den och sedan får jag skcika den till hans son i afrika :P haahahha orka :p ska dissa honom :p värkar som om han har något skumt på G



image222

hahahh gjorde knogarmgävningar cp mina knogar blev ahhahah ::p vilken mönster :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0