Det är tyvärr...........slut mellan oss..

Hej älskling!
Detta är ett speciellt medelande till dig.. för det tid vi hade ihop.
Jag måste bara få berätta en sak för dig.
Sen första dagen jag träffade dig har jag älskat dig med hela mitt hjätaa, for real.
Jag minns fortfarande din eleganta kropp och det fina inre personlighet du hade, du var min enda sol.
Du var bara för underbar, jag trodde att jag hade fallit djupt i din värld, omfamnades av din ljuva röst.
Vi hade det ett ganska hårt tid, både lycka och depresioner, vi delade våra känslor tillsammans. Det kvittar vad som kom mellan våra vägar vi klarade oss lungt och sansad.
Minns när jag lyssnade till din ljuva röst, det var helt underbart, drömde och lyssnade på dig varje dag.
Du löst upp varje enskild dag för mig.
Jag försökte älska dig så mycket som möjligt, undvek de andra.
Men älskling du vet, inget vara för evigt vi männsikor kommer någon gång nå våran slut, detta utteslutar oss alla inom detta kretslopp.
Och tyvärr har vår kärlek nått ett slut.
Jag är hemsk ledsen att jag inte kunde hålla dig till den sista sekunden som jag lovade.
En sak är jag säker på, jag kommer aldrig att ångra att vi träffades då den dagen, himlen var blå och våran blickar möttes jag visste direkt att det var dig jag ville ha.
Visserligen kommer ingen att ta din plats på mitt hjärta, du va den första. Vårt minne kommer alltid att finnas kvar hos mig, det lovar jag med heders ord.
Jag är lycklig att jag mötte dig, även om du inte gjorde det jag hade förväntat mig.
Tyvärr sedan en tid tillbaka blev jag orsäker, du börjarde att ändra dig, både på det yttre och på din inre personlighet och tyvärr så bleknade också min omtycke om din röst. Du blev till en som jag inte kände igen längre.........Du är inte längre den jag kände, du ändrade dig ganska snabbt.
Visst, jag försökte anpassa mig och sa till mig själv att det var min egen inbildning och försökte drömma vidare.
Det är så synd att jag inte längre kan hålla mig kvar, det gör bara så ont att vara med dig numera, jag vet det är inte ditt fel.
Sådana saker händer alltid på längden...... Önskar att vi kunde fortfarande vara tillsammans, jag kan bara säga att det inte går mer, beklagar.
Det känns verkligen svårt för mig att ta farväl.
Jag vill inte ljuga för dig längre det känns inte rättvis för dig.
Du får hata mig så mycket som du vill, jag vet att jag fortfarande har känslor för dig!
Det gör bara ont att möta dina blickar numera. Jag har gett dig chanser.......kommer bara inte igenom min egen grind............ hoppas att du förstår mig.
Detta är vår officiell slut!
Hoppas du också älskade det tid vi hade ihop.....



Farväll min första Mp3 spelare: Samsung Yp-T5 (256mb)
Kommer alltid att komma ihåg dig som öppnade mina vägar för mp3 världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0