idag..

idag är alla i jönköping eftersom det är fest där, jag ville inte dit pga att farsan min fyller år. Love my Popi soo wont go out, eller så är det bara en ursäkt för att inte gå, gillar by the way inte disco endå. Tack becky att du frågade om jag ville hänga med, jag vet att du saknar mig hahah :P..... idag kännde jag mig så ensam och överbliven, värkade som om ingen brydde sig eller något allts, ännu mindre för den som jag ville helst skulle bry sig. Men alla är väll upptagna, kan inte bara forca dem att göra något som dem inte vill. Dessutom vill jag inte att folk ska avbryta sina roligheter pga en mobbad person som jag. jag är inte värt det besväret. jag har varit depreimerad större delen av dagen. Skulle fixa en tårta till pappa men den vart helt misslyckat, få se hur det smakar sen.......  höll på att brya ihop ännu en gång. Fick dessutom skitvarm olja på nacken idag sved som fan. But who cares, only me feel the pain. Jag fick en tillbaka blick på love is not all around, är allt värkligen sann elle är allt bara lögn ? jag förstår inget. Samma känner jag, lurar jag folk utan att veta om vad jag själv vill, eller gör jag det rättta ? Whatever orkar inte tänka så mycket på det. Jag har lust att berätta rätt mycket nu om hur jag känner mig, mmen vågar inte lämna spåret här. Vet heller inte hur jag ska beskriva för bästa sätt att inte skada någotn. SÅ det är utebliven. Ska nu äta mat och försöka njuta av morsans goda mat.

Hoppas att alla ha det så trevlig ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0