livet är så toppen, nästan

allt värkar ha lugnat ner sig =) är på rätt bra humör =) jaja vad ska man skriva ? inte hänt så mycket faktsikt, bara skola som vanligt. Idag hade jag en kemi labb. Labbets uppgift var att utreda 4 okända salter genom reagens för -joner och lågreagens för +joner. Var rätt intressant faktsitk även om jag inte fattade så mkt =) Det är tur att jag har en kines
som är helt okey och en svensk som kan mycket till labbkamrater =)

Vintern är här nu, snön, kyla och allt gör att man inte orkar med något. Vill bara ligga i sängen och mysa.......

ajuste ja äntligen fick jag igång mario party på min ds idag :D:D:D:D



jag vet jag är en spelnörd ^^

image228
hahha såg en bild på japansk meloner ::D:D me like :D

image229

so sexy ^^ den första flippflopp mobilen som man värkligen vill ha, men synd att den är enbart utrustad med 1.3 mpx kamera.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0