Nörrköping....

Igår så hade jag en bart en lektion i skolan och dessutom var det fysik -.-!! eftersom det var bara en räknelektion och det var fredag, så passade jag på att skolka den lektionen XD och åkte till norrköping med djedje.  Det var så länge sedan man gick runt centrum i norrköping. Fanns massa smått och gott vi inriktade oss mer på kläder. Tyvärr efter allt slit så hittade jag inget att köpa :P men djedje hittade en fin fin klänning, den valde jag XD i got good taste. Jag blev djupt besviken letade runt men hittade inget, varken pärlor, present eller kläder. Tillsist var iaf jag så trött att jag inte orkade gå mer, hungrig var man också. Eftersom jag såg att det fanns en pastabuffe påvägen in till centrum så föreslog jag att luncha där. Pasta är alltid gott :D var så himla nyfiken, första gången jag käkade på en pastabuffe. Men till min besvikelse. När man kom in i restaurangen så var det rätt fint med lugn kärleksmusik hahah och dessutom inga kunder förutom en. Vi gick in och sade att vi skulle käka buffe. Gubben visade oss en lista på hela 9 såser till pasta!!!!!! ahhahah mobbad :p jag trodde att det fanns mycket mer. Jag ville ha pasta med bacon och ostsås och gubben stack in till köket och lagade hahahah XD jag som trodde att buffe var självhämtning med massa varianter:P jaja så man måste säga vad man ska ha och om man vill ha mer får man prata med dem XD så pinsamt :P och gratis sallad bröd var det med. Trodde det va värsta sallads buffen, hahah dem hade enbart pizzasallad i burk ahahhah :P mobbad :P 
hur som helst var pastan helt okey :p dock orkade man inte mer än en portion eftersom det va så mättande XD jag kommer att alltid minnas den restaurangen hahah :P När vi blev mätt och belåtna stack vi hem =)

en lång dag... hem och käka choklad pudding och sova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0