pictures..

image211
för en gångs skull pluggade jag :P där ser ni jag latar mig inte allt för mkt..
image212
hahaha satt på fredagsbussen och va trött:p garavde åt klick-et :p tyckte först att det stog något annat :P
image213
Norrköpings glasset i kylan :P
image214
en gåva från djedje XD smakade kinderägg :p
image215
min mordvapen :P
image216
chokladpudding :D
image217
jag tyckte thanh såg ut som han i one litres of tears :P menmen ni får inte se ahhah :p
image218
ätnligen har jag också ett rosa band :D
image219
jag gjorde en krokodil som present till vicky:D tog mig fan 2 timmar hahahh :p vad fin den e XD
image220
inslaget present:D inte det bästa men endå =)
image221
kan ni gissa vad detta är ? en modern tvättmaskin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0