plugga ?

varför orkar man inte att plugga ? någon som vill dela med sig knepet att få fram viljan att plugga ? Har sutit här hela dan och tänkt på att plugga kemi varför gör man det aldrig ? =( suck*

idag har det inte hänt så mycket bara varit i skolan och haft en föreläsning sen orkade jag inte med mer och drog hem. Inget specielt på föreläsningen enbart fysik som jag fattade inget av :P massa vridmoment och olika krafter llalal.. höll på att somna :P

thiihii min mobil på tradera nådde sitt slut idag, men ingen köpte den. Som tur var har jag en som är intresserad han ville köpa den om ingen köpte eftersom han skulle jobba och hade inte tid. Hoppas han inte ge mig ett skit pris ........

image223
min tårta :P budapestrulle hahah smakade inte så gott, jag bakar godare hahahah
image225

yeppyepp blev pasta buffe igen :p denna gång i linköping hhahhah :p va tvungen att testa på det bara. helt okey faktsikt de har iaf kycklingcurry :P den va helt okey dock blev man prop mätt efter en portion. klarade 2 portioner sen ville man inte höra ordet pasta mer :p kände smaken av pasta hela dan ahhahah :p var mätt iaf rätt länge :P
Restaurangen hade iaf ett normalt salladsbuffe :P Ifs var ost och bacon såsen inte lika god här som i norrköping, but it was good anyway.

image226
surfade runt och hittade denna SE telefon :D OMG :D såå sexy :D ifs har den enbrt 1 mpx på kameran men endå soooo sweeet :D

ne nu får man ta det lungt och plugga lite tills läggdags :p det är trots allt labb imorn får ju inte se ut som om jag inte fattar något :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0