....

HAHAa jag borde egentligen plugga biologi =/ har tenta imorn i 4 timmar från 8-12 omg ahhahh :P som sagt min första tenta :D undra hur en sådan prov är :P kommer garanterat att faila på det :P jag har inte äns hängt med så mycket på lektioerna, antecknade inget, lyssnade inte XD just nu håller jag på att stört läsa igenom min biologibok som är på 240 sidor XD. Jag hade planerat ett stuideschema, skulle bli klar med bokläsningen på lörda(började med läsningen i fredags från sida 1) och sedan på söndan ska jag gå egenom all material, samt måndan till wikipedia. Damn det är redan måndag idag och jag håller fortf på med bokläsning XD är på 150 nu waoow :p hahhah no comments, kommer knappt att gå bra imorn. ajja något har jag lärt mig iallafall :D :
*en del ugglor kan vrida sitt huvud i 270 grader :D
*krokodiler  byter kön beroende på temeraturen :D
* Trafiksolyckor med Älgar m.m, beror på att dem vill ut till vägen och slicka salt XD
*alla organism vill föröka sig, sträva att överleva och föra sina gener till nästa generation

ja ifs ingen nyttig fakta men endå =) hahhahh
ska forts med läsningen ....

Kommentarer
Postat av: jennica

Du glömde skriva att jag höll dig sällskap med mina snälla sms med ^^

2007-10-15 @ 16:37:54
URL: http://jenniicaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0