host host..

Dagen började med att jag hostade från igårkväll klockan 11 tills klockan 2-3 på mdnatt, jag svär jag hostade nonstop XD det känndes :p känns som om jag fick magmsukler hahahah hela magen värkte som fan coh ryggen med, dessutom fick man ännu mer ont i halsen tack vare den lång varige hostan. Påbörjar hosta genom varje andetag, det vill säga att om jag vill sluta hosta så måste jag sluta att andas :P luften genom halsen irriterar halsen och jag får hostattack XD och för att få bort det måste jag ta lite ''bo sam ngan jaou'' o snutta det vid tungan för att hålla ner hostandet och jag kan sova i 5 min tills effekten dommar bort och hostan fortsätter så får jag ta nya klick i halsen XD därmed pågick det i 3 timmar -.-!!! höll på att döööööööööööö XD men som tur var kom mor in och gav mig tipset till hostmedicin :D och vips hjälpte det :D och jag kunde sova sött i 2 timmar :P sen därefter fick man näsblod XD illa hahahh :P vart dessutom hungig med så gick ner till köket och lagade två mackor. Sen sov jag som en stock =)
vill bli friiiiiiisk hahahahh :P absolut inte kul att vara sjuk, visst skönt att vara hemma från skolan o allt men endå inte skönt när man vet att man missar massa och man inte orkar göra ngt hemma.

ajuste en annan störade sak hände igår precis som alla andra skrämmande gångerna. jag tände trapplampan och skulle ner o dricka lite hostmedicin sen när jag kom tillbaka va den släckt!!! men rumet som jag sov i va tänt(jag tände det innan) så ingonerade trapplampan, men sen när jag la mig tändes traplampan =/ omg helt automatiskt!!!! skrämde arslet av mig =/ ifs har det händ så innan med men skit skrämmande :P

och resten av dagen har man inte gjort så mkt vaknade vid 12 tiden åt jok sen suttit vid datorn, tror inte det blir ngt utterligare pluggandet idag=/

**nemen det är något värt att nämna, när jag lade mig så snackade jag lite med Heo via telefonen, sen när vi la på efter 20 min eller något, ringde Heo mig och sa att Heo XXXXXXXXXXXXXXXXXXXx ^^ so sweeet =)** that make my day^^ tack heo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0